• 498.450 annoncer
  • 45.978 nye annoncer
  • 1.252.253 medlemmer
  • 5.088 online
Tråd startet: d.  1. May, 2012 · kl. 21.50
Sidst opdateret: d. 18. June, 2012 · kl. 17.41
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  1. May, 2012 · kl. 21.50)

David Brown 990 lift problem

Nogen som kan hjælpe med hvad min DB 990 fejler. Den vil pludselig ikke hæve liften. Har taget en tryk prøve og den er fin. Kan en evt glider sidde fast inde i liften eller lign?
Det er en hvid 990 med rød krop hvis det hjælper på det.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  1. May, 2012 · kl. 22.00)

prøv at google det, det er ikke eneste DB med lift problemer!
ellers på dvtk.dk

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  1. May, 2012 · kl. 22.09)

Er godt klar over det. Nu er Db ikke lige mit speciale, så er lidt på bar bund med sådan en.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. May, 2012 · kl. 08.48)

dit lift håndtag kan godt blive slidt eller gå løs så den ikke tager ved når du bruger det har selv lavet nogle af de problemer kik det grundig igennem om det bevæger sig ind i bagtøjet spørg bare igen.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. May, 2012 · kl. 18.40)

Det bevæger sig godt nok neden under. Der er en lille arm som bevæger sig. Kan så ikke gennemskue hvad der der efter sker.
Nogen som ved det?
Bevæger den en glider eller hvad?

Boligstedet.dk
Gratis boligannoncer.
Klik her!
Alt inden for transport
og flytning. Levering af grus og sten klarer vi også!
http://kdckran.dk/
Alt i havesmaskiner
Reservedele og tilbehør
Aabybro Skov og Have
Skadedyrsservice på Fyn
Vi fjerner Myrer, Hvepse, Muldvarpe, Mosegrise m.m.
Ring på tlf. 29 67 61 30
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. May, 2012 · kl. 22.26)

Svar til ESDJ:
filteret under bagtøj er nok stoppet tap olien af ca.25 l. og skru dækselet af men vær forsigtig løsen alle skruer og bank med en gummihammer af hensyn til pakning.filteret kan du gøre rent i fortynnervædske og der sidder som regel et magenetfilter i samme filter som du også renser .der er mange som aldrig skifter olie på bagtøj så du kan jo risikere at olien er 35 år gammel ellers spørg igen chr.f.

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 30 dage siden (d. 19. May, 2012 · kl. 13.59)

Svar til Sren Foldager:
Lige nu virker den, pludselig begyndte den at virke igen, spørg mig ikke hvad der skete. Så lige nu venter jeg på de nmåske gør det igen, så vender jeg tilbage

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  1. June, 2012 · kl. 22.20)

Svar til ESDJ:
Der hænger et kabel ud af liftventilen det skal sidde i en holder i et bevægelig led på topstangen, når du løfter noget trækker den i kablet, så kan den løfte noget, ellers er den totalt ustabil. H. Finn

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 17. June, 2012 · kl. 13.51)

hej til alle der deltager i denne tråd. jeg følgermed interesse de forskellige indlæg ,da jeg er en, ud af mange,der har liftproblemer med denne dejlige traktor. jeg har en hvid 880 men størrelsen er underordnet da liftsystemet er ens på dem alle.jeg har det samme problem som esdj, nemlig at den ikke vil løfte. jeg har renset filtret nedenunder,samt renset hurtigsænkeventilen.da det ikke har hjulpet,mangler jeg et godt råd eller håndsrækning til at afhjælpe problemet. hilsen hk.

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 0 dage siden (d. 18. June, 2012 · kl. 17.41)

Ja min kom jo til at virke og gør det endnu og ja jeg ved ikke hvad det var da den pludselig virkede, så måske en ventil der hang.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: