• 497.036 annoncer
  • 49.010 nye annoncer
  • 1.253.164 medlemmer
  • 6.373 online
Tråd startet: d. 29. April, 2012 · kl. 19.00
Sidst opdateret: d. 25. June, 2012 · kl. 21.17
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 19.00)

hund lugter

hej nogle som der har et godt råd til hvordan man fjerner dårlig lugt fra pelsen ,har prøvet div shampoo samt tørshampoo,men intet hjælper ,lugten kommer hurtigt igen ,vil sige han lugter rigtigt sur fra sin pels næsten som syre sokker ,har købt en hynde til hundekurven som kan tørres af med en klud med rodalon ,så det er ikke der lugten kommer fra ,gode råd modtages

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 19.13)

Har du været ved dyrlægen og sikre dig, at han ikke lider af en eller anden hudlidelse?

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 19.19)

Svar til Maria27:
han er jævnligt til dyrlægen bla når han skal vacnineres,har ikke spurgt ham ,har ikke tænkt på hudlidelse ,da jeg ikke troede det kunne lugte ,men at det kom fra pelsen,men hvis du har erfaring med det vil jeg da helt klart kontakte dyrlægen

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 19.30)

Svar til ibol6:
Hej Ibol
Som Maria27 skriver, så ville jeg lige runde dyrlægen. Nogle sygdomme kan være årsag til dårlig lugt.

Det er hellere ikke mange oplysninger du kommer med.
Hvor gammel er hunden, hvornår startede det, har den fedtet pels, kradser/slikker den sig mere end normal, er den begyndt at drikke mere end normal, er der andre afvigelser i dens opførsel, mm.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 19.54)

Svar til nibbe:
hej nibbe ,den er 4 år og har i perioder kradset sig ,så har prøvet div foder skift ,syntes den har lugtet længe,men har mødt mange hunde som har lugtet grimt ,så har overhovedet ikke tænkt i sygdomme ,får det sku helt dårligt håber da ikke han er syg,den drikker en del men syntes ikke der er unomalt meget ,det er forøvrigt en brun labrador ,dens hårlag er lidt kraftigere end de fleste andre og så har han meget underuld,han får lakse olie på maden og pelsen er rimlig blank

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 19.59)

Min brune Lab lugtede også rigtigt grimt og efter alle mulige undersøgelser for at udelukke sygdomme og foderrelateret lugt, sagde min dyrlæge, at jeg bare måtte vænne mig til det. Sådan lugtede hun altså bare efter hun blev voksen. Vil dog lige tilføje at fiskeolie som regel ikke får noget til at dufte af roser ;o)

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 20.03)

Svar til ibol6:
Når han i perioder har kradset sig uden at der har været utøj, så vil jeg næsten tro, at han har et eller andet.
Jeg tør ikke udtale mig, dette med hudproblemer kan være noget rigtig træls noget at finde ud af. Nogen gange finder man aldrig ud af hvad der er i vejen.
Jeg mener at jeg engang har fået at vide, at nyresygdomme også kan få dyret til at lugte, men er ikke så sikker på det at jeg vil lægge hovedet på blokken for det. Hvis det er nyrene så drikker de altid meget, det er jeg ret sikker på.

Pøj pøj med ham, håber at du giver lyd fra dig, hvis du finder ud af hvorfor.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 20.05)

Hvid det kan være fiskeoliens skyld som MIDM skriver, skulle du måske overveje at skifte olien ud med fiskeoliepiller, det får mine.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 20.08)

Svar til MIDM:
tak for svaret,så må vi se om jeg også må leve med lugten,kan ihvertfald ikke undvære ham

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 20.11)

Svar til nibbe:
hvad hedder de fiskeoliepiller du bruger til dine

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 20.16)

Svar til ibol6:
Jeg bruger de billige, de samme som jeg spiser hver dag.

Så en udsendelse i tv, hvor man testede fiskeoliepiller. Det viste sig at de dyreste ikke var de bedste og at de billigste var lige så gode som alle andre.
Jeg har ikke mærket forskel efter at jeg skiftede til de billige.
Køber gerne i Aldi, der får jeg 120 kapsler til, tror det er en 20-30 kr.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 20.31)

Svar til nibbe:
bruger selv pikasol ,koster en mindre formue ,men har hørt de skulle være noget af det bedste,men nok for dyre at putte i hunden sammen med hans foder som også koster en del,med hensyn til test er den jo svær ,har også set test hvor det billige hundefoder skulle være lige så godt som det dyre ,men den hopper jeg nu ikke på ,der er ingen som forærer det væk,så er overbevist om pris og kvalitet hænger sammen ,har været hos flere af mine venner som bruger discunt foder og hundene fiser ganske forfærdligt,vores hunde fiser meget sjældent ,ihvertfald ikke noget der lugter ,så det er dejligt

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. April, 2012 · kl. 20.59)

Svar til ibol6:
Jeg kunne hellere ikke drømme om at hælde billig foder på mine dyr.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 30. April, 2012 · kl. 09.38)

ibol6 skrev:
hej nogle som der har et godt råd til hvordan man fjerner dårlig lugt fra pelsen ,har prøvet div shampoo samt tørshampoo,men intet hjælper ,lugten kommer hurtigt igen ,vil sige han lugter rigtigt sur fra sin pels næsten som syre sokker ,har købt en hynde til hundekurven som kan tørres af med en klud med rodalon ,så det er ikke der lugten kommer fra ,gode råd modtages

Når lugten ikke kan vaskes væk, så kan det meget vel være han lugter på grund af sygdom. Så kan kun dyrlægen undersøge og klare problemet. Så jeg håber du vælger at få ham grundigt undersøgt, både i hud, pels, tænder, og indvendig krop.

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 30. April, 2012 · kl. 19.56)

Svar til denise15:
Svar til denise15:
ja det vil jeg gøre hilsen ib

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: