Tråd startet: d. 29. april, 2012 · kl. 17.29
Sidst opdateret: d. 29. april, 2012 · kl. 20.00
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 29. april, 2012 · kl. 17.29)

Handel på nettet med dyr elektronik. Tjek venligst dette link.

Dette link fører til en hjemmeside, oprettet af dedikerede svindler-jægere. Vi bruger allesammen flere timer dagligt på at spotte, afsløre og anmelde kendte som ukendte svindlere, som har gjort det til deres levevej, at stjæle DINE penge. Vi gør det ikke for at tjene penge, for at være helte eller på anden måde hævde os selv. Vi gør det for at gøre Gul og Gratis, Den Blå Avis og andre lignende sider til et sikkert sted at handle. Vi forsøger IKKE at lege politi, vi HAR et liv, tak, og vi har IKKE små tissemænd. Vi gør det for andres skyld, fordi vi har tid til det. Og fordi vi HADER svindlere. Stort set hver gang vi har afsløret en svindler får vi af idioten at vide " Få dig dog et liv". Han/hun glemmer bare at det er DEM der gør noget forkert, IKKE os. Her kommer linket. http://www.wix.com/boogieman_40/antisvindlergruppendk Det skal siges at siden er under omstrukturering, men at den bliver væsentlig udbygget i begyndelsen af næste uge. Og alle som er interesseret i sikker handel på nettet, bør gemme dette link. Der vil komme navne, adresser og billeder af kendte svindlere. Dette indlæg forsvinder sikkert i morgen, mandag, når Gul og Gratis Support møder på arbejde, for de vil IKKE ha at man nævner ordet "svindler". De vil heller holde hånder over svindlerne, og vi som afslører dem gang på gang, bliver "bannet" fra G&G. Det er jeg blevet over 50 gange, men heldigvis findes der metoder til at omgå G&G`s antipati mod ærlige mennesker.

1 salg 1 gennemførte G-handel salg BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 29. april, 2012 · kl. 17.38)

Svar til jah60:
fis dog af man . fuck folk har for meget fritid. du lyder som en der er blevet taget godt og grundtigt i røven siden
hele verden skal se det link.

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 29. april, 2012 · kl. 17.42)

Jeg er ikke en eneste gang blevet snydt. Men hvad vil du med DIT indlæg. Vise at du er dummere end almindeligt bølgepap. Det lykkedes dig faktisk rigtig fint. Vi er faktisk en del mennesker som hver dag gør en stor indsats, og har faktisk fået stoppet svindlere, flere gange. Har du noget imod det ??

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 29. april, 2012 · kl. 17.44)

Og skulle du få lidt fritid, så søg ind på et stave-kursus. Der kan man lære RIGTIGT dansk, og lære at undgå "fuck". Lære at sætninger starter med stort bogstav, og så videre. Bliv saglig, og rigtigt stavende, så kan vi tale sammen.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 29. april, 2012 · kl. 17.49)

Svar til jah60:

Er det når man løber tør for fornuftige argumenter, at man går efter manden i stedet for bolden? Det var dog en ualmindelig flabet og infantil måde at svare på. Hvis det er den måde din retorik er på, så forstår jeg godt du er blevet bannet så mange gange.
Mht. dit link; Er sådan en side lovlig? Hvad siger register loven? Men det er måske ok ikke at overholde reglerne når man er en "helt"?

Vægtelefoner
Mange Farver og Modeller. GRATIS og Hurtig Levering.
telecall.dk
Trådløse telefoner
SIEMENS GIGASET -PANASONIC - DORO.
Stort udvalg hos telecall.dk
Telefonledninger og Stik
Alt i Stik og ledninger til Fastnet og Routeren
telecall.dk
Emporia Mobiltelefon
Telefoner Til Ældre. Enkel Betjening og Store Taster
telecall.dk
Fastnettelefoner
Stort Udvalg fra bl.a. KIRK - DORO - PANASONIC
telecall.dk

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 29. april, 2012 · kl. 18.02)

Svar til LChrN:
Øh... Hvis du så hans første indlæg på min yderst venligtsindede advarsel, må du forstå at han selv bad om at blive behandlet på den måde. Jeg er normalt ikke flabet, er ikke blevet snydt, har ikke noget i klemme nogen steder, men er ganske rigtig blevet bannet af G&G så mange gange, fordi, når jeg afslører en svindler, eks. Lars Menzer Jensen fra Sønderborg, så kommer hans navn i her på G&G Forum. Og det vil G&G ikke ha. Derfor er jeg (og flere andre) blevet bannet. Er det forkert af os at nævne de navne ???. Alle ærlige mennesker kan kun ha gavn af den indsats vi gør. Og igen. Jeg (vi) er ikke helte. Vi gør det ikke fordi vi har små tissemænd. Vi gør det ikke for penge. Vi gør det af idealisme, og fordi vi har tid til det. Og bla. a. har jeg personligt hjulpet en mand til oplysninger som gjorde at han fik sine penge tilbage fra en svindler i Nakskov. Det gør mig ikke til en helt, men vel heller ikke til en skurk. Om det er lovligt ? Når Morten Spiegelhauer fra TV 2 kan fremstille de mennesker han gør som svindlere og pædofile, tror jeg at det er i småtings-afdelingen det vi gør i gruppen. Men vi hjælper faktisk. Har du et problem med det, så kan det højst være DIT problem.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 29. april, 2012 · kl. 20.00)

Svar til jah60:

Der må da næsten være noget om det med størrelsen siden du skal blive ved med at nævne det. Drømmer du om at blive en ny Spiegelhauer eller vil du bare være en maskeret hverdagens helt? Dit navn må da være kommet frem hvis det var dig der afslørede Menzer. Om det er i småtings afdelingen eller ej er vel ligegyldigt. Er det tilladt at svindle hvis det kun er lidt man svindler? Om i hjælper eller ej vil jeg ikke vurdere men det er da forkert at retfærdiggøre egne ulovligheder bare fordi man hjælper andre. Om det er mit problem eller andres finder i jo nok ud af på et tidspunt. Der er jo noget der hedder registerloven og injurier. Det er fint at ville hjælpe andre og forhindre folk i at blive snydt men jeg stiller stort spørgsmålstegn ved måden det bliver gjort på og ved hvad dine/jeres egentlige intentioner er.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: