• 498.865 annoncer
  • 46.142 nye annoncer
  • 1.254.301 medlemmer
  • 4.475 online
Tråd startet: d. 28. April, 2012 · kl. 16.31
Sidst opdateret: d.  8. August, 2012 · kl. 03.25
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·  11  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 16.31)

Er det OK at smide hømhøm-poser i andre folks skraldespande??

Måske en lidt mærkelig tråd jeg opretter men vil nu gerne høre andre folks mening:

Jeg har lige passet hund i 14 dage.
Jeg bor i Århus og gik ofte ture i parcelhuskvartererne. Der er langt imellem de offentlige skraldespande og det hændte at jeg puttede hømhøm-poserne i private folks grønne skraldespande, der stod helt ud til vejen(kunne aldrig finde på at gå ind på privatgrund)

Mit spørsmål er så: Kan man godt tillade sig det? Jeg må nok indrømme at jeg følte mig lidt skyldig selvom posen selvfølgelig var forsvarligt lukket, fik jeg alligevel lidt dårlig samvittighed - Hvad gør I ?

Gode svar:

hnie: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 16.34)

Jeg synes at det er ok hvis folk putter deres poser i min skraldespand. Men jeg er selvfølgelig også hundeejer.
Jeg gør det også selv engang imellem.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 16.34)

Svar til Tbja:
jeg ville ikke gøre det.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 16.35)

jeg vil hvertfald ikke blive sur over det hvis det var mig /min skraldespand, det er da bedre end at det ligger rundt omkring i kvarteret.
jeg ville da os selv kunne finde på det hvis den stod ude ved vejen

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 16.39)

Jeg syntes at det er helt ok, mange smider bare deres pose i vejkanten hvad der bestemt ikke ser godt ud, så kunne de ligeså godt lade hundens efterlandskaber ligge.

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 16.43)

Jeg gør det altså også...

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 16.45)

Jeg har altså også gjort det nogle gange. Og ville bestemt ikke sige noget til det hvis andre smed det i min skraldespand.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 16.50)

Ikke om jeg ville have det, så kan i kalde mig sart eller hvad i har lyst til, men det er mig der betaler og for min skraldespand, det er mig der gør den ren, og jeg vil aldeles ikke vaske hundel.....af min skraldespand, ( ja der kunne jo gå hul på posen) og ser jeg nogle gøre det, kan jeg hilse og sige, at vedkommende får den lige i nakken igen.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 17.02)

Jeg bringer altså også vores hjem, hvis der ikke står en offentlig skraldespand. Som i selv skriver, så er det jo i en pose.

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 17.04)

Svar til helena feldborg andersen:
øhh helena,,hvor bor du henne for vil ikke risikere at smide en pose i din skralde spand
hmmm,,ja jeg har nu også gjort det nogle gange for som der også bliver skrevet så er der indimellem lige lovlig langt imellem "offentlige" skraldespande,,jo jo det føles da ikke rart at bruge andres, men hvad pokker,,det er vel bedre end at man ikke gider at samle op fordi man ved der ikke er nogen "offentlig" skraldespand i nærheden

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 17.11)

Hellere det end at den bliver smidt på grunden.

Det er faktisk for dårligt at der er så langt mellem offentlige skrældespande. Det er der faktisk også i København...

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 17.11)

Hellere det end at den bliver smidt på grunden.

Det er faktisk for dårligt at der er så langt mellem offentlige skrældespande. Det er der faktisk også i København...

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 17.31)

helena feldborg andersen skrev:
Ikke om jeg ville have det, så kan i kalde mig sart eller hvad i har lyst til, men det er mig der betaler og for min skraldespand, det er mig der gør den ren, og jeg vil aldeles ikke vaske hundel.....af min skraldespand, ( ja der kunne jo gå hul på posen) og ser jeg nogle gøre det, kan jeg hilse og sige, at vedkommende får den lige i nakken igen. :)

Du skal være velkommen til at smide posen i nakken på mig, så skal jeg politianmelde dig og trække dig igennem hele det danske retsvæsen. Hvad pokker er det for en "MIGMIGMIGDERERKUNMIGMIGMIGIHELEVERDEN"-holdning at have til tingene...? Ville du hellere have lorten liggende på dit fortov, så skriv dog på et skilt "HUNDETOILET" ved de fire hjørner om din villa.

Altså nogle mennesker....

Iøvrigt, lad jeres/vores hunde skide på græs, der gør det ingen skade og er 100 % nedbrydeligt. Det er "dogpoopbags" i plastik altså ikke.

Mvh.
PHS

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 17.41)

Svar til Pavenhimself:
Det er da ikke rimeligt at andre skal betale for det mine hunde ski...
Jeg lufter dem oftest på steder, hvor de godt må tømme ryggen, ellers er det min opgave at tage pøllen med hjem!

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. April, 2012 · kl. 17.42)

Så må det vel også være ok ok at smide brugte bler i folks skrældespande, hvis man er ude og gå med ungen, og han/hun har lavet i bleen

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·  11  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: