Peter Mller Hansen skrev: Hej forum!
Jeg er begyndt at interessere mig en del for softgun, og har en del våben i kikkerten. Problemet er dog at jeg ikke kan bestemme mig, eller ved se hvad der er bedst! Det er mest hvad man vil få mest glæde af ud i fremtiden..! Skal det være en sniper eller en riffel? Skal den være elektrisk, manuel, kører på gas eller CO2? Hvad for en pistol er god? Hvad skal den drives med (CO2 eller gas, leder lidt efter en med blowback)? Hvor mange penge skal man skyde i projektet? Hvor hårdt skal de skyde? Hvad for noget udstyr skal man have på/med?
Der er mange spørgsmål, og jeg ønsker måske ikke at i svare på dem alle. Bare giver mig lidt viden, for lige nu er jeg lidt blank...
Evt. fortæl lidt om jeres egne erfaringer? :)
du kan se på min annonce hvad jeg har haft af opsætninger.
har kun lidt tilbage nu ud af alt hvad jeg havde.
co2 har jeg kun dårlig afaring med desværre.
men har så også en jernpistol der aldrig har svigtet på gas.
og den kan skyde 180-200m/s med anden ventil, hvis man er til hårde kampe jo sjovere er det ik.
har skudt med sniper før i tiden.
det blev alt for kedeligt at lægge der og glo en hel dag, og håbe på fjenden kom en tur forbi hehe .
så har været storm indsats skytte med en M60 vietnam gevær på full jern konstroktion fra usa.
det deleme noget der virker kan jeg sige.
der skal man så heller ikke være en kylling da det vejer 8 kg

ellers skyder den og rammer alt hvad der er inden for 80 meter med den opsætning den har i sig.
nok smag og behag hvad man er til tror jeg.
så vil jeg lige sige ja et gun eller pistol til 1000kr er kun 5 potter pis værd.
ren plastik og for billigt lavet.
første gang man smider lortet eller taber det er det færdigt til skrot.
køb heller noget til flere tusinde og du er glad for det og holder i mange år uden fejl.
lidt gode råd
mvh ak79 storm team