• 498.537 annoncer
  • 46.013 nye annoncer
  • 1.254.332 medlemmer
  • 4.483 online
Tråd startet: d. 25. April, 2012 · kl. 17.01
Sidst opdateret: d. 30. May, 2012 · kl. 17.40
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. April, 2012 · kl. 17.01)

egyptisk vase

jeg har købt en flot egyptisk vase herinde. han mente ikke at den nederste del kunne gå i stykker men hovedet så vi blev enige om at den skulle sendes sikker så jeg fik den hel frem. jeg sendte pengene til ham men da den kom var den smadret og den var lavet af glasfiber. jeg var temmelig gal på ham og ringede han sagde at det havde jeg ikke snakket noget om med sikker forsendelse. synes det er noget svineri at behandle folk sådan.jeg sagde at jeg ville bremse pengene ja så blev jeg anmeldt. hvad mener i om en idiot der sender en vase i en plastiksæk man kan da ikke have ret meget hjerne så.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. April, 2012 · kl. 18.07)

En børne vase er jo nok lavet i plastik, så det er jo nok derfor han har sendt den i en plastiksæk!!

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. April, 2012 · kl. 18.48)

denne er 1 m høj og jeg sendte ekstra penge med til sikker post. så jeg er bare så skuffet den kostede 500kr og 200 blev sendt med ekstra.

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. April, 2012 · kl. 19.37)

Svar til sanne1964:

Hvis vasen er sendt som forsigtig pakke skal du rette din harme mod transportøren (fx. PostDanmark), og ikke imod sælgeren.

Du må hellere få supporten til at slette denne tråd.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. April, 2012 · kl. 20.58)

Svar til sanne1964:
Nu påstår sælgeren så noget andet.
Sælger påstår at du kun sendte 600 kr og at du IKKE ville ofre de sidste 100 kr for at få forsendelsen sendt som forsigtig.

Hvem skal vi tro på, dig eller sælger ????

Hvis du har sendt 700kr, så kan du vel dokumentere det, for du har vel en kvitering ?

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. April, 2012 · kl. 21.21)

Svar til nibbe:
hvor læser du sælgers svar henne ??? og hvad sælger mener ??

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. April, 2012 · kl. 22.02)

BL3

Det gør jeg her i den tråd som sælger har oprettet

http://www.guloggratis.dk/forum/traad/13597

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. April, 2012 · kl. 22.17)

I har vel begge korrespondancen imellem jer. Hvis du har en kvittering på at have overført 700 kr vil det i mine øjne være mest fair, hvis pengene for vasen blev refunderet (når du nu har betalt for forsigtig håndtering).

Men prøv at kontakte supporten, ved ikke om de vil fungere som mæglere, men det er da et forsøg værd.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. April, 2012 · kl. 05.07)

Svar til nibbe:
han sagde selv prisen for at få det sendt ordentligt. så sender man det jo ikke i en plastiksæk. og ja hvad hjælper det jeg har en kvittering når han ikke vil indrømme at det er ham som har lavet nogen forkert.og ikke vil retunere pengene. post danmark vil ikke erstatte noget som sendes sådan.og inden jeg sendte pengene havde han allerde sendt vasen.

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. April, 2012 · kl. 05.11)

sanne1964 skrev:
Svar til nibbe:
han sagde selv prisen for at få det sendt ordentligt. så sender man det jo ikke i en plastiksæk. og ja hvad hjælper det jeg har en kvittering når han ikke vil indrømme at det er ham som har lavet nogen forkert.og ikke vil retunere pengene. post danmark vil ikke erstatte noget som sendes sådan.og inden jeg sendte pengene havde han allerde sendt vasen.
og desuden påstod han at han havde hentet den i egypten og havde givet 1000kr for den.så hvor han pludselig får 2500kr fra kunne jeg godt tænke mig at vide.

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. April, 2012 · kl. 07.35)

Nu er der jo lavet to tråde..en for jer hver...Så må I jo gå til politi med hver jeres ret..desværre, hvis ikke nogen af jer har bevis, så er du taberen her...Jeg kan ikke som udeforstående vide hvem der taler sandt..Ingen af os der kan..Men ærgeligt for jer og den oplevelse i begge har af handel

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. April, 2012 · kl. 08.22)

Det eneste i får ud, af sådan et par indlæg er, at os der læser dem tænker, her er der to personer som jeg ikke vil handle med.
Da for en ude stående er det umuligt, at vide hvem der har ret. Er aftalen lavet telefonisk, er det helt umuligt, at finde hovede og hale i, for i kan lige så godt have snakket forbi hinanden, dette kan vi jo umuligt vide.
Men er det hele lavet via mail eller beskeder, jammen så er der jo heldigvis en af jer der kan bevise sin uskyld...

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. April, 2012 · kl. 11.38)

sparkling-fashionhotmailcom skrev:
Det eneste i får ud, af sådan et par indlæg er, at os der læser dem tænker, her er der to personer som jeg ikke vil handle med.
Da for en ude stående er det umuligt, at vide hvem der har ret. Er aftalen lavet telefonisk, er det helt umuligt, at finde hovede og hale i, for i kan lige så godt have snakket forbi hinanden, dette kan vi jo umuligt vide.
Men er det hele lavet via mail eller beskeder, jammen så er der jo heldigvis en af jer der kan bevise sin uskyld...
jeg har skam handlet med andre herinde både købt og solgt. der er aldrig kommet klager. hverken fra mig eller den jeg handlede med.klart kan i ikke se hvem der lyver men derfor synes jeg stadigvæk at manden ikke er ved sin fulde fem når man sender noget der kan gå itu i en plastik sæk.og det kan jo ikke politianmeldes det er beløbet for lille til. men han skulle ikke have lov til at sælge herinde. føler at det var noget som bare skulle afsted i en fart så han kunne score pengene.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. April, 2012 · kl. 11.56)

Svar til sanne1964:
Beløbet er ikke for lille til en politi anmeldelse...
Det er kun G&G der kan tage stilling til om han skal kunne handle herinde, og det gør de jo glædeligt, hvis du beviser at du har krævet det blev sendt som forsikret.

Jeg hverken kan eller vil tage stilling til, hvem af jer der har ret i denne sag, men personligt kan jeg sige, at jeg ikke selv ville handle med jer, dette kommer sig af at jeg selv holder mig fra alle handler, hvor det ville kunne indebære tovtrækker eller at blive snydt.
Jeg har kun lavet gode handler herinde, men det er også fordi, jeg er helt oppe på mærkerne og heller går glip af en handel, end at handle med hvem som helst.

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. April, 2012 · kl. 18.28)

nibbe skrev:
BL3

Det gør jeg her i den tråd som sælger har oprettet
tak for det , den tråd havde jeg ikke set, jeg var lige ved at tro at du var synsk, man får mange sære evner når man omgåes dyr hver dag

http://www.guloggratis.dk/forum/traad/13597

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: