• 498.198 annoncer
  • 45.743 nye annoncer
  • 1.254.346 medlemmer
  • 4.344 online
Tråd startet: d. 25. april, 2012 · kl. 02.25
Sidst opdateret: d.  9. juni, 2012 · kl. 05.51
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 02.25)

Efterlysning,,eller hvor finder jeg

Jeg er ved at lave en hydraulisk presse til øldåser og sodavandsdåser, har alt det der skal bruges, men mangler en ting, så derfor efterlyser jeg nogen der måske har eller ved hvor man kan købe brugt og rusten.. jeg skal bruge et rør, et stort jern-rør indvendig dia mellem 40-50 cm og helst en gods tykkelse på 10mm eller mere, det skal være ca 90cm langt, det vil sige når det står oprejs så ligner det et lille kloarkrør bare i jern, det må også gerne være et firkantet rør der måler 45x45 el 50x50 cm indvendig og med 10 mm godstykkelse det skal så også være 90 cm langt. er der nogen der ved hvor man lige kan hitte noget brugt i den dia.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 04.42)

den nemme løsning :http://fedepriser.dk/shop/daaseknuser-koeb-den-560p.html?gclid=CICFy638zq8C...
Du kan få enhver smed til at lave det du søger, også i rustfri.
held og lykke med dit projekt, vh alan

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 04.58)

Prøv en produkt handler, det gør jeg når jeg mangler en dims.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 05.00)

alan david skrev:
den nemme løsning :http://fedepriser.dk/shop/daaseknuser-koeb-den-560p.html?gclid=CICFy638zq8C...
Du kan få enhver smed til at lave det du søger, også i rustfri.
held og lykke med dit projekt, vh alan

Sådan en har vi, den er ikke en skid værd.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 08.46)

Det er en hydraulisk presse, den kan tage en hel sort plastiksæk af gangen med tomme dåser i, så den han foreslog er ikke noget værd, jeg prøver hos en jernhandler først, den kommer til at trykke ca 20 tons den presse jeg er ved at lave.

Dæk, fælge og udstyr
DK's laveste priser og største udvalg
www.nordkystens4x4.dk
Prisgaranti
på dæk & fælge til 4x4 biler.
Kontakt os for et godt tilbud!
Dæk, fælge og udstyr
www.nordkystens4x4.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 09.25)

Svar til Bonnie og Clyde:
Jeg har et stk rør på 1300 mm L
50 mm indv i 7 mm gods, hvis det kan bruges
Kan afhentes i ringe, for 2 kolde
tlf.23742492

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 15.09)

Hey Kirkegaard..

og mange tak for dit tilbud,, men hvis du læser min efterlysning så er det ikke i mm, men i cm jeg søger et rør, altså 500mm i dia eller 50cm, mellem 40 og 50 cm eller 400 og 500mm, så dine 50mm slår ikke meget til,, den presse jeg er ved at lave kan tage en hel sort sæk af gangen,, men ellers mange tak for hjælpen, med mindre du fik skreven forkert, og du fik skrevet mm istedet for cm, for så kommer jeg gerne med en 6 pak..

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. april, 2012 · kl. 05.07)

Prøv en beholder fabrik, det sker jo at de må kassere en beholdere, så er det jo bare at skære enderne af.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. april, 2012 · kl. 05.58)

Det var også en ide,eller en gammel kompressor tank kunne måske bruges.

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. april, 2012 · kl. 09.49)

hvorfor ikke bare bruge et mindre stempel, med en påmonteret trykplade??

Dæk, fælge og udstyr
www.nordkystens4x4.dk
Prisgaranti
på dæk & fælge til 4x4 biler.
Kontakt os for et godt tilbud!
Dæk, fælge og udstyr
www.nordkystens4x4.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. april, 2012 · kl. 15.14)

Jeg kan godt se Johnny du ikke helt er med på hvordan den ser ud når den er færdig, så nej det er ikke måden at gøre det på.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. april, 2012 · kl. 18.14)

Det er en sjov idé du har gang i men hvordan har du tænkt dig den skulle tømmes når du har mast det med 20 tons?

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. april, 2012 · kl. 22.44)

Hej Mogens, forestil dig, en 15-20mm jerneplade ligge på gulvet, så svejser jeg et Lastvogn-Chachi på pladen, så det stykke Chachiramme står oprejst på pladen, så sætter jeg Hydraulikstemplet fast på chachiet så det virker som en presse, nu trykker den ned mod jernpladen, derefter vil jeg hængsle det store jernrør fast på jernpladen, så det kan stå oprejst men også lægges ned, når det står op, kan jeg fylde dåser i røret, presse dem, og når der er nok, lægger jeg den ned, og banker klumpen ud med en stor hammer og en træstolpe, så har man en klump alu. men nu skal jeg lige finde det rør først, jernrøret forhindre at dåserne spredes ud til siden.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. april, 2012 · kl. 22.50)

Jeg har bygget Lastbiler, Kranbiler, skraldebiler og flakbiler hele mit liv, så jeg ved godt hvad jeg laver, jeg har lavet Danmarks først frontloader, den bygget jeg til Marius Pedersen for mange år siden, jeg har bygget Danmarks største Grenknuser, med en Scania V8 760 HK Diesel Industrimotor i, De vendebure Postdanmark bruger idag det er mig der har bygget dem, Coloplast, der har jeg bygget 5 Trucks med specielle pedaler, osv osv, jeg har bygget Maskiner til Handicappet alt lige fra Biler til Gaffeltrucks, så jeg har lavet mange mærklige ting, så den her presse skulle ikke være noget problem at lave..mangler bare det rør..

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 27. april, 2012 · kl. 15.30)

Kunne du ikke "bare" lave det sådan at røret kan hæves også presse aluproppen ud når du mener proppen er tyk nok?
Her tænker jeg på at når stemplet kører retur kan det jo snilt hæve røret hvor du så kan sætte tre ben på, så slipper du også for at bruge kræfter på at hamre.
Det kunne være interessant at se billeder af bulldåseren når den er færdig.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: