• 497.572 annoncer
  • 49.281 nye annoncer
  • 1.253.483 medlemmer
  • 4.851 online
Tråd startet: d. 25. april, 2012 · kl. 00.59
Sidst opdateret: d. 17. november, 2012 · kl. 23.53
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 00.59)

Skal koste det dobbelte nu!!??

Er det kun mig som har oplevet det at man finder noget møbel og sætter en masse i gang vedr afhentning..skal leje en trailer og en som kan køre. Så går man ind på annoncen igen og så skriver sælger at han har fortrudt prisen og sætter den til det dobbelte !???
Så sidder man tilbage med trailer og bil og har udgifter der ...vældig træls

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 07.15)

Svar til Maria59:
sådan er det at handle derinde,det må du finde dig i .

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 08.14)

Den forstår jeg ikke ret meget af . Hvorfor går du ind på annoncen igen hvis du er på vej med bil og trailer for at afhente varen.? Hvis du er på vej efter varen må du vel også havde aftalt en pris og er blevet enig med sælger om den inden og sådan en aftale er jo bindende så hvis sælger pludseligt har en anden pris end den i har aftalt ved handlen ,laver sælger faktisk noget ulovligt nemmelig bryder en indgået aftale og juridisk er en mundtlig aftale også bindende , men derudover er det moralsk forkert af sælger så sådanne sælgere skulle slet ikke være her på guloggratis efter min mening.

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 08.26)

Svar til peter wedel storm:
Det er som så rigtigt nok en mundtlig aftale er bindende, men i loven står der også man skal kunne dokumentere sin påstand, så den lov er intet værd. Som så mange andre. Desuden ville ingen ret tage en sag af den karakter her, men feje den af som en stridighed mellem 2 private.

Svar til Maria59: Træls situation Men ikke rigtigt noget at gøre ud over fremover være sikker på en handel før man begiver sig afsted.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 15.48)

Jeg gik ind på annoncen igen fordi jeg ville meddele at dagen gan forslå var ok og at alt var på plads i forhold til trailer m.m....
Men ligemeget nu..han kan bare "brænde inde med varen" . Han har dog skrevet efterfølgende at han undskyldte..så det er da så noget jeg bare lader ligge og går videre til andre som sælger det jeg skal bruge

Kan i alle have en fortsat god dag..solen skinner og det er så noget man kan være glad for ...:))

Gulve i bedste materialer
Lave priser og topprofessionel montage. AV Gulve
Din garanti for kvalitet!
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 15.54)

hmm..en træls oplevelse, men så længe du ikke har betalt dep. kan gøre det han lige vil med varen, uden at du kan gøre noget ved det. Det er kun bindene på skrif, ikke mundligt

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 15.54)

mente skrift

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 25. april, 2012 · kl. 15.55)

Svar til Maria59:
Øv for en lærerstreg--Kan du ikke melde vedkommende til Gul og Gratis, så slipper vi andre for samme episode. KH Grethe

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 26. april, 2012 · kl. 15.55)

jo det kunne jeg jo gøre og jeg vil da ikke ønske for nogen at det sker for dem. Men jeg har læst her på forum at der er nogen som gør sådan..tror ikke det hjælper og jeg bryder mig heller ikke om at anmelde nogen..men forstå dig godt..jeg vil hellere fokusere på dem som er reelle at handle med og så må de andre brænde inde med deres varer..der er nok flere som har set at den først var sat til salg til det halve ;))
fortsat god dag, selvom det regner

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. maj, 2012 · kl. 22.09)

Sådan opfører man sig ikke. Man må gå ud fra, at en aftale overholdes, men ak, sådan er det ikke. Havde en aftale med en person om, at vedkommende skulle hente en kiste, men personen dukkede aldrig op. Uærlige personer findes desværre stadig.

Gulve i bedste materialer
Lave priser og topprofessionel montage. AV Gulve
Din garanti for kvalitet!
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 19. maj, 2012 · kl. 14.45)

Svar til taheri75:
En mundtlig aftale er i teorien lige så bindende som en skriftlig, den er bare lidt svære at dokumentere!

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 19. maj, 2012 · kl. 23.25)

god kommunikation er det vigtigste og det at holde aftaler. god sommer til jer og nyd at der stadig findes flest af dem som kender til god moral :))

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 21. maj, 2012 · kl. 22.33)

Hvis man ydermere aftaler prisen her på gul og gratis, så er det jo på skrift og kan derfor dokumenteres...

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 29 dage siden (d. 23. maj, 2012 · kl. 22.51)

Jeg tænker, at jeg ville sørge at få en email på den aftalte pris, inden jeg tog afsted for at afhente en ting - det kan vel bruges som dokumentation?
Mvh. Tine-Odense

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 19.15)

Enhver har juridisk ret til at skifte mening. En mundtlig aftale binder som en skriftlig, men den er sværere at bevise, da det bliver påstand mod påstand. Moralsk set er det træls for dig men... Salg har juridisk set ikke fundet sted med mindre a) varen er afleveret eller b) pengene er afleveret. Derfor har du juridisk set intet krav på sælger.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: