• 500.697 annoncer
  • 44.783 nye annoncer
  • 1.251.974 medlemmer
  • 3.469 online
Tråd startet: d. 24. april, 2012 · kl. 14.43
Sidst opdateret: d. 23. maj, 2012 · kl. 16.44
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 14.43)

Hjemmeside på Google!!!...

Jeg har lavet en hjemmeside for lidt over en måned siden, men hvordan kommer den op når man søger efter hjemmesidens navn på Google? Det irritere mig meget for hvordan skal man kunne finde den??? Derfor håber jeg at der er nogle her inde som vil hjælpe mig med hvordan jeg skal gøre. NOgle som har mere forstand på sådan noget end mig
Tak, for alt hjælp, på forhånd
Hilsen Theresa

Gode svar:

Team Swap: Læs svar
Pavenhimself: Læs svar
dannyhare: Læs svar
Jesper279: Læs svar

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 15.07)

Svar til Theresa123:

For at komme til tops på Google skal din hjemmeside være populær med mange besøgende - alternativt kan du bruge nogle kroner på Google-reklamer.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 16.06)

Eller bruge tags, ord der ofte søges efter. Vær opmærksom på, at Google har nogle lidt spøjse regler for brugen af tags.

Hvis du feks. har et autoværksted, ville fornuftige tags være (auto, biler, reparation, værskted, hjul, dæk, motor, service, eftersyn, afbalancering, by hvor du bor/har værksted) osv. Altså ord som viser brugeren af Google vej til DIN side, når der søges på ordene.

At "tagge" betyder faktisk blot at "mærke noget, så det kan findes igen".

Her er feks. en side med tags, hvor størrelse på ordet viser, hvor meget der bliver søgt på det....: http://www.amazon.com/gp/tagging/cloud

Med lidt benarbejde kan du sagtens få din butik blandt de første sider der henvises til.

Mvh.
PHS

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. april, 2012 · kl. 00.21)

Du kan helt gratis, prøve at søge lidt omkring på nettet, - søg efter SEO-optimering, opsæt din side efter foreskreven og din side ryder til tops, det med mange besøg m.m er ikke aktuelt mere, det er indholdet på dine sider, måden dine tekster er skrevet på osv. som er vigtigt, ikke dine besøg

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 28. april, 2012 · kl. 20.56)

Send mig en mail med et link til din hjemmeside, så skal kigge den igennem og beskrive hvad du skal gøre...
info (snableA) MichaelSpliid.dk

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 29. april, 2012 · kl. 21.20)

Michael Spliid skrev:
Send mig en mail med et link til din hjemmeside, så skal kigge den igennem og beskrive hvad du skal gøre...

Tak, for det, jeg sender et link i morgen

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  3. maj, 2012 · kl. 10.27)

Michael Spliid skrev:
Jeg har prøvet at sende en mail til dig men jeg kan ikke få den sendt. Får mail om at hjemmesiden ikke findes...

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. maj, 2012 · kl. 12.43)

Tak, for al hjælpen!

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 30 dage siden (d. 18. maj, 2012 · kl. 08.02)

For at komme helt til tops på Google kræver det ikke blot at du har mange besøgende..

Det du skal gøre er at få mange andre hjemmesider til at linke til DIN hjemmeside. Dette kan f.eks. gøres med Link-Exchange (flere muligheder af den slags - google det). Jo flere andre hjemmesider der linker til din, jo hurtigere og højere kommer din egen hjemmeside til at ligge i toppen af google's søgesresultater.

Mvh.
Jesper - DKM Design - Web-programmør.

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 23. maj, 2012 · kl. 16.44)

Svar til Jesper279:
Tak. Min hjemmeside er nu på goggle, jeg fik folk til at linke til mig

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: