• 496.296 annoncer
  • 48.446 nye annoncer
  • 1.253.400 medlemmer
  • 1.233 online
Tråd startet: d. 24. april, 2012 · kl. 08.17
Sidst opdateret: d. 25. april, 2012 · kl. 14.36
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 08.17)

hundeforsikring .hvilken forsikring har i og hvorfor

da vi bliver hundeejer til en mini gravhund uden stamtavle . vil jeg vide hvor er det bedst billigst hvor har man sygetransport og anssvarforsikring .
nå jeg søger på det bliver jeg forviret da der er en million forskellige forsikringer til hunde . det er et spørgsmål

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 08.38)

Hej
Hvis i har indboforsikring så kan i få hunden forsikret hos jeres forsikringsselskab. det er bare at ringe til dem og sige at har fået hund.
vi giver ca. 500kr om året pr. hund.
hvad sygetransport angår er det forhåbentlig en sund og rask hund i får så det ikke bliver nødvendigt.
held og lykke med det hele.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 08.41)

Bruger Agria.dk...der er både ansvar og sygeforsikring...

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 08.44)

helsing64 skrev:
Bruger Agria.dk...der er både ansvar og sygeforsikring...

ikke sygetransport,,men forsikring mod sygdomme operatiioner osv..

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 09.18)

jeg synes at det med sygeforsikring er lidt svært for der er altid så mange forbehold med hvad de dækker...overvejer lidt om jeg vil have sygeforsikring næste gang da det virker som om at de ofte kan sige at det er arveligt eller en "handelsfejl" osv og så ikke vil dække noget alligevel...så hvis man skal have en sygeforsikring er det vigtigste vist at læse alt med småt for at se om de overhovedet dækker noget med mindre at man er så uheldig at ens hund ligefrem er blevet kørt ned eller lign...
hilsen en der nok er lidt negativ omkring sygeforsikring

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 09.20)

maibritthoff skrev:
jeg synes at det med sygeforsikring er lidt svært for der er altid så mange forbehold med hvad de dækker...overvejer lidt om jeg vil have sygeforsikring næste gang da det virker som om at de ofte kan sige at det er arveligt eller en "handelsfejl" osv og så ikke vil dække noget alligevel...så hvis man skal have en sygeforsikring er det vigtigste vist at læse alt med småt for at se om de overhovedet dækker noget med mindre at man er så uheldig at ens hund ligefrem er blevet kørt ned eller lign...
hilsen en der nok er lidt negativ omkring sygeforsikring :)

rigtigt nok..har heller ikke brugt mine endnu..har to hunde og to katte
..Men min niece har..hendes hund spiser sokker..lige blevet opereret for 10000 og hun fik 7500 tilbage,,så for hende er det godt..ss

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 09.24)

ja for jeg overvejer om jeg skal have ansvars men så over jeg syge forsikring han er jo en hvalp når vi får han er sund og rask så ja helsinge hvad giver du og hvad giver i andre . han kommer til at blive forkælet da vi har 4 børn og vi er 2 voksne så han keder sig ikke

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 09.54)

så vidt jeg ved er det lovpligtigt at have en ansvars forsikring..
hmmmm, ja helsing det er ikke helt nemt hvis de har en forkærlighed til sokker :o))

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 09.56)

kristina1976 skrev:
da vi bliver hundeejer til en mini gravhund uden stamtavle . vil jeg vide hvor er det bedst billigst hvor har man sygetransport og anssvarforsikring .
nå jeg søger på det bliver jeg forviret da der er en million forskellige forsikringer til hunde . det er et spørgsmål

Hvad sygetransport ang. kan du hos falck tegne et abonnement med kæledyrstransport d. koster 312 kr om året.
Den har jeg selv for min mand har bilen på job så jeg står uden hvis en af mine min hunde skulle blive syg og skal til dyrlægen. Jeg har også gjort brug af den og der er bare ikke noget at komme efter, de kommer når du ringer, og kører dig og din hund, både til og fra dyrlægen. Jeg har forsikret i agria.dk. og hvis du tegner en sygeforsikring på di hund inden den er 4 mdr. betaler de ansvar for hunden hele dens liv.Held og lykke med jeres lille gravbasse jeg har selv 6 af dem, to standart og fire dværg.

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 10.02)

takker

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 11.38)

Ja, det er en jungle. Jeg har også været ved at kigge på forsikringer, da vi snart skal ha' en hund. Den billigste jeg fandt, var hos Dyrekassen til 2009 kr. om året, alt inkluderet som en samlet pakke. Altså både udvidet ansvar, syge- og livsforsikring.
Men vil man gerne selv kunne vælge til og fra, efter hvad man mener man har behov for, så var Alka billigst.

Hvordan de så dækker hver især, er en helt anden sag. Det kræver et mellemlangt studie at finde ud af.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 12.37)

ja det er mit problem så skal du vælge mere men han skal ikke udstilles da det bliver en hyggehund til herhjemme og vi gælder os til at hente balto vi har fået 2 gange billeder af ham nu en dejlig nysgerige gravbasse vi har haft en standart gravbasse bella hun er detsværre i himlen

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 13.44)

vi har sygeforsikring og ansvar i alm. brand tror vi giver 1800 kr

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 15.41)

Svar til Irene Srensen:
Det var da utrolig dyrt. Det er næsten dobbelt pris af hvad jeg giver og jeg hae enda en udvidet ansvar.

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 15.43)

kristina1976 skrev:
ja for jeg overvejer om jeg skal have ansvars men så over jeg syge forsikring han er jo en hvalp når vi får han er sund og rask så ja helsinge hvad giver du og hvad giver i andre . han kommer til at blive forkælet da vi har 4 børn og vi er 2 voksne så han keder sig ikke

Du kan ikke overveje om du vil have en ansvarsforsikrind. Du SKAL have en ansvarsforsikring, den er lovpligtig.

Prøv i første omgang at kontakte dit eget forsikringsselskab. Mange gange er det meget billigere når man har alle sine forsikringer samlet et sted.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: