• 498.253 annoncer
  • 46.603 nye annoncer
  • 1.252.294 medlemmer
  • 5.419 online
Tråd startet: d. 23. april, 2012 · kl. 20.53
Sidst opdateret: d. 20. august, 2012 · kl. 07.47
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 23. april, 2012 · kl. 20.53)

sand til fliser

skal til at ha nye fliser på terrassen og vil høre om nogen af jer har erfaring med det sand man fejer mellem fliserne, det de fortæller er ukrudtshæmmende er det også det eller skal man bare bruge alm strandsand ?

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 23. april, 2012 · kl. 21.21)

Brug almindelig strandsand, fordi det ukrudt der kommer imellem fliserne stammer i 95 % af tilfældende fra luften ( læs fuglene afføring):-)

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 23. april, 2012 · kl. 22.25)

Jeg rensede fugerne ud i min terrasse forrige år og hældte ukrudtshæmmende sand i i stedet, og sidste sommer var der ingen ukrudt mellem fliserne.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 05.50)

Sanne Nix skrev:
Jeg rensede fugerne ud i min terrasse forrige år og hældte ukrudtshæmmende sand i i stedet, og sidste sommer var der ingen ukrudt mellem fliserne.

Og det er jo ikke fordi det koster en formue også bliver det også pænere, desuden koster det jo det samme som at kører ud til stranden og hugge det, hvis man er nærig.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 07.28)

Det heder danfuge sand det du normalt kan købe på market, det er meget nemt og holde rent, ellers kan du også bruge sten mel.

Fyens Totalservice
Vi dækker hele fyn og trekantsområdet.
Din garanti for godt arbejde!
Granitskærver 998 kr
1 ton Sorte granitskærver leveret i bigbag.
www.granitbutikken.dk
Haveveligeholdelse
Græsslåning, hækklipning samt brolægning!
www.jc-anlaeg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 24. april, 2012 · kl. 20.29)

Svar til BoP87:
tak for jeres svar jeg køber noget sand til fliserne

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 16 dage siden (d.  3. juli, 2012 · kl. 14.52)

danfuge sand er en myre rede. de er vilde med det. hæld hellere sten-mel i mellem fliserne, det er basisk og det hæmmer ukrudtet samtidig med at det er hårdere, så myrene holder sig væk fra terassen.

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 1 dag siden (d. 18. juli, 2012 · kl. 09.55)

Svar til Dennis139:
det sand der er best egnet er det der hedder fyldsand, da ukrudt selv om det er luftbåret ikke kan få rodfæste i det, da det er meget kompakt, har prøvet det de har i bygge markeder men det hjælper ingen ting

#9 - Skrevet for ca. 8 måneder og 29 dage siden (d. 20. august, 2012 · kl. 07.47)

der er altid delte meninger om fugesand....men min erfaring som brolægger siger at fyldsand,ja det er billigt og godt,kan dog misfarve fliser,men det forsvinder igen

danfugesand nemt og har ikke oplevet myrer i det...men der flere slags bla en med bitumen i

sten mel,hvis man kan få noget der er fint nnok ,men svært at feje ned...men det holder

srandsand...lad være mange betonstøberier tager forbehold for reklamationer hvis fliser er fuget med det,pls at det er en dårlig fuge

det korte af det lange er at fuge fliser tager tid,og bliver det gjort ordentligt så holder de fleste fuger fint ukrud væk,så mange der klager over div produkter har som regel ikke brugt tiden på det

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: