• 500.959 annoncer
  • 44.778 nye annoncer
  • 1.251.960 medlemmer
  • 3.787 online
Tråd startet: d. 21. april, 2012 · kl. 21.52
Sidst opdateret: d.  9. maj, 2012 · kl. 23.29
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 21. april, 2012 · kl. 21.52)

tabe sig

jeg står og skal ned i vægt, og tænker på at smide 80 kg , men jeg ved ikke rigtig - det er måske for meget,,, ja aaaa jeg ved ikke .. bare kast lidt medvind efter mig (l)

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 21. april, 2012 · kl. 22.06)

jeg har taget 5 kilo på, på 2 måneder fordi jeg er holdt op med at ryge.
Hvis det fortsætter begynder jeg at ryge igen.
Jeg er meget aktiv, men tager på alligevel.
Håber for dig det lykkes.
Kost omlægning, faste spisetider, ikke kaninmad, du er sulten 5 minutter efter.
held og lykke.
En ko spiser grønt og jeg får grønt når jeg spiser koen.
Jeg vil ikke spise kaninmad.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 21. april, 2012 · kl. 22.30)

Jeg kan helt klart anbefale DDV, De Danske Vægtkonsulenter. Har selv smidt 11 kg på 11 uger og min søster har smidt 42 kg på et år. Det er virkelig effektiv. Kig lidt på deres hjemmeside, der kan du også finde en konsulent i nærheden af hvor du bor. Held og lykke...

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 21. april, 2012 · kl. 23.01)

Svar til solvsurferen:
Jeg håber du finder en metode der virker.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 21. april, 2012 · kl. 23.34)

Jeg vil hellere anbefale dig vægtvogterne fremfor De danske vægtkonsulenter, du taber dig ganske vidst med sidst nævnte, men skal spise bjerge af salat og grønt, hvilket ikke svarer til den måde man vil leve resten af livet, så de ryger på igen.
Derimod er vægtvogterne meget mere normalt mad, intet er forbudt, men det er selvf. Kedeligt at have brugt hele dagsrationen på chokolade skildpadder, men ikke forbudt.

Sæt dig nogle del mål, 80 kg. Er meget og uoverskueligt til at starte med, men ikke umuligt.... Ønsker dig medvind på din vej.
Mvh. Malene

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

abcw Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 00.19)

80 kg? Så er det nok bedre med 8 delmål, så du ikke løber sur i det.
Jeg kender ikke til hverken DDV eller Vægtvogterne - men kender derimod til Slankedoktor.dk, hvor man fører kostdagbog og motionsdagbog. Der er skemaer, hvor man taster sit vægttab ind og man kan følge det fra dag 1. Det er meget motiverende. Der er tilknyttet kost- og motionsvejledere (alt efter hvilket abonnement, du køber) og der er et meget alsidigt forum for alle brugere. Der ud over kan man også føre en "almindelig" dagbog, som andre kan kommentere, hvis man vil. Der er masser af historier om når det går godt, men også når det smutter i svinget med kosten eller motionen. Man får en kostplan og der er masser af gode artikler.
Deres grundlæggende princip er at det er en kostomlægning og ikke en slankekur. Det er meget vigtigt, netop fordi det er noget, der skal kunne holdes fremover.
Jeg kan kun anbefale det. Køb ikke nødvendigvis den dyreste pakke, de er i flere prislag. Tag et kig på det og pøj pøj med dit vægttab.

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 05.19)

Svar til solvsurferen:
80 Kg., lyder da godt nok til at være temmeligt meget....

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 05.57)

Jeg er også på kur og har fundet en simpel men effektiv måde, jeg havde lagt mærke til at jeg spiste helt vild meget morgenmad, faktisk 200 gram havregryn, men jeg havde bemærket at når jeg var syg havde jeg næsten ingen appetit.
Så derfor besluttede jeg at næste gang jeg blev syg ville jeg gribe chancen og skære ned på mit morgenmad og er nu nede på 110 gram, det har virket jeg har tabt 12 kilo siden september.
Det kan godt være svært i starten, men jeg var fast besluttet, den første uge var svær, men det gik, og jeg kunne sikkert have tabt mere, men jeg havde besluttet at jeg som altid ville tillade mig selv et stykke kage ved kaffetid.
Det ville have givet endnu mere hvis jeg havde dyrket noget motion, jeg er så heldig at have et temmelig fysisk krævende arbejde så må vi jo se hvornår jeg gider motionere noget mere.
80 kilo er meget så du skal have meget tålmodighed, mit vægt tab går langsomt men det går. Og når du først begynder at tabe dig er det motivation i sig selv.
Jeg håber du kan bruge mit råd, selv om det er noget utraditionel.
Jeg syntes det er super flot at du har besluttet dig for at tabe dig, det værste du kan gøre er at gøre det for surt for dig selv.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 06.00)

Og en anden ting jeg har gjort er at købe mindre tallerkener til mit morgenmad.

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 10.28)

Svar til solvsurferen:

Først vil jeg da sige, du allerede er nået langt, bare det at du nu har tænkt "det skal være nu". For det handler i høj grad om, at være 100% klar, for der vil være rigtig meget, som i starten vil føles som om at man er nødt til at give afkald på, hvis altså man ikke er klar. Og hvor er det modigt, at skrive det herinde, med fare for at personer der ikke har noget at kæmpe med på sidebenene vil være moralprædiker og nedgøre... Hvilket ikke hjælper. Så tager virkelig hatten af for dig

Jeg har selv haft tabt mig en del kilo, så vil da gerne give mine guldkorn videre til dig

Som det første så er det en kæmpe mundfuld at sige, at nu vil man tabe sig 80 kg, for så er det næsten dømt til at gå galt fra start af. Sæt dig hellere nogle små delmål, og vær glad hver gang du opnår et af dem. Eks kan et delmål være, at tabe sig 5 kg af gangen på 5 uger. Det ville være realistisk. Og inden du overhovedet starter, så mål dig selv! Gør det til en vane, at mål dig hver 3 uge, altså bryst, talje, hoftemål og evt rundt om arme og lår. Der vil nemlig komme et tidspunkt, hvor der sker absolut intet på vægten, og det er tit og ofte der, hvor de fleste opgiver, og begynder at tage på. Så er det rigtig godt, at man har sine mål at gå efter. For selv om vægten ikke viser noget, så vil man opdage at der fortsat sker noget i positiv retning i centimeterne Ergo man taber sig stadigvæk. Og hvis man "overlever" denne periode, så vil man snart kunne se, at vægten også begynder at bevæge sig nedad igen.

En rigtig god hjemmeside er madlog.dk. Det koster et abonnement at benytte den, men ikke tilnærmelsesvis nær så meget som at gå til vægtvogterne eller de danske vægtkonsulenter. Men den kan nogenlunde sammenlignes med vægtvogternes system, hvor det bare er kalorier, og ikke point du skal tælle sammen. madlog.dk fungerer på den måde, at du selvfølgelig taster din vægt, alder, køn og højde ind, samt du vælger hvor meget du vil tabe dig. Så udregner den for dig, hvor mange kalorier du må spise om dagen. Den største opgave er så, at få skrevet alt ned, hvad man spiser i løbet af dagen - hvilken madvare, og hvor mange gram. Herefter kan man taste det ind, og nu kommer det smarte ved madlog det gælder bare om at finde madvaren i madlogs bibiliotek, og så skrive hvor mange gram man har spist, så regne den selv ud, hvor mange kalorier man har spist, og trækker det fra det antal kalorier man må spise. På den måde kan man se, hvor mange kalorier man har tilbage. Der er selvfølgelig lidt få madvarer, som madlog ikke har, der kan man selv oprettet madvaren, hvilket er forholdsvis let. Og når først den er oprettet, så kan man blive ved med at genbruge den. Man har desuden mulighed for, at skrive i et forum, og oprette grupper, hvor man kan følge hinanden - rigtig smart Plus man kan taste ind, hvor meget motion man har dyrket i løbet af dagen, hvilket man så kan optjene nogle kalorier på.

For man undgår ikke, at komme uden om motion :) Men det ved du sikkert allerede

Jeg ønsker dig alt medvind herfra, og håber du kan bruge lidt af det jeg har skrevet

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 13.47)

hej hej.. jeg har samme mål, men som en af de tidlere indlæg nævner så er det nok bedst med 8 delmål... jeg er meget social anlagt og jeg ved at hvis jeg skal opnå mine mål er jeg nød til at være i en gruppe..... er der nogen der er med på at starte en sådan gruppe..?? kira

XCrucify Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 14.14)

Svar til solvsurferen:

hej tjek min annonce med Nupo.
Har tabt 10 kilo på 5 uger med det.
Og har spist grøntsager ved siden af hver dag.

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 17.58)

Nupo holder alt ikke i længden, med mindre man vil leve af pulver resten af livet.
Synes du skal holde dig til normal mad, såsom vægtvogterne, mad log og slankedoktor.

BRUGER INAKTIV
#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 22.15)

Svar til kira jeppesen brodersen:
det kunne være super fedt med en sådan gruppe, den er jeg med på dvs jeg trænger nok mest til at trammes op men min kæreste søger virkelig sådan en slags gruppe ring evt til hende (du kan finde mit nr her)

BRUGER INAKTIV
#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 22.26)

Tak til alle jer der går og taber sig - nu har jeg snubbet lidt af jeres kilo (og tak for det), på kun 5 uger har jeg taget 300 gram på - nu er jeg oppe på 50.2 kg. Bliv endelig ved - jo mere i taber jer, jo mere er der som jeg kan samle op.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: