• 514.808 annoncer
  • 68.005 nye annoncer
  • 1.432.855 medlemmer
  • 7.339 online
Tråd startet: d. 20. april, 2012 · kl. 21.14
Sidst opdateret: d. 24. april, 2012 · kl. 22.04
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2
 
Del på facebook
 
#1 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 20. april, 2012 · kl. 21.14)
 

Opade problemer Chrysler Grand Voyager 2.5 TD.

 
Jeg er den lykkelige ejer af ovennævnte bil, men har et gigantisk problem.
Bilen oplader ikke ordentligt, på batteriet, batteri samt generator er blevet skiftet, men det havde ringe effekt, det er som om bilen bruger mere strøm end den lader.
Jeg har ikke selv flere ideer om hvad fejlen kan være, er der nogen herinde der evt. kan hjælpe mig.

Med venlig Hilsen

Jens23756

 
#2 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 21. april, 2012 · kl. 00.42)
 
du siger den bruger mere strøm end den lader ?
Skal det forstås sådan at den tapper strømmen mens du kører ? Eller at den mister strømmen mens den holder stille ??
Hvis det er sidstnævnte så forsøg evt med at måle for spændingstab .??
 
#3 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 21. april, 2012 · kl. 08.34)
 
hejsa tjek dit forvarmer anlæg, muligvis det bliver ved at varme , (relæ hænger ) så har du et forbrug på ca 50-80 A ved gående motor
så kan en 100-120A generator ikke følge med , problem er før set på nissan kingcab
 
#4 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 21. april, 2012 · kl. 19.56)
 
Svar til Obdrup:
Den taber ikke strøm, når den står stille og er slukket for, kun når den kører.
 
#5 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 21. april, 2012 · kl. 20.01)
 
Svar til kim gynthersen:
Ja, det er måske en rigtig god ide, det er det eneste der indtil videre ikke er tjekket.
Jeg må nemlig indrømme, jer er mere til bensinmotorer end dieselmotorer.
Jeg har bare 1 spørgsmål desangående, hvor pokker gemmer det relæ sig så henne, og kan man gøre noget ved det, eller skal det skiftes.
på forhånd tak
Jens
 
J&D´s BaconSalt
"Everything Should Taste like Bacon"
Se mere på baconsalt.dk
Køb sorte sokker i høj kvalitet
Få friske sokker i skuffen nu      20 par gode sorte sokker 297,-
www.sortesokker.dk
VM Auto i Bellinge
Dit værksted for fremtiden, husk vi tilbyder også lånebil!
www.vmauto.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
 
#6 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 24. april, 2012 · kl. 15.45)
 
Hold da op sikken mange gode ide folk har om det problem. Jeg er sikker på jeg har en løsning på det problem, prøv og ta en start kabel og sæt den på minus på battari og den anden ende på stel på generatoren med motoren statet og alt tændt hvad bruger strøm, ændre motor omdrejninger eller gå i stå mangler den stel imellem genratoren og battari
 
#7 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 24. april, 2012 · kl. 22.04)
 
Svar til sdj48:
Takker mange gange for den oplysning, for tilsyneladende var det ikke forvarmer relæet der hang.
Så nu vil jeg prøve denne løsning.

Med venlig hilsen

Jens Christian
 
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: