• 495.751 annoncer
  • 46.678 nye annoncer
  • 1.254.820 medlemmer
  • 6.254 online
Tråd startet: d. 19. april, 2012 · kl. 09.19
Sidst opdateret: d. 22. april, 2012 · kl. 15.13
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 09.19)

Ren hygge-nygge

Hør, trænger vi ikke til en ren hygge-nygge tråd lige nu? Gerne én med glimt i øjet?
Så jeg spørger: Hvorfor hedder dit kæledyr som det gør? Jeg har lagt mærke til, at folks kæledyr fylder utrolig meget i deres liv. - Og har du intet kæledyr, kan det jo være, du har en bil, du har navngivet eller eller eller.

Min yngste søns børn fik en killing hver, og her fik den ene killing et spøjst navn: Myren. Det var sådan, at moster havde en kat, der hed Myrna, men det kunne mit lille barnebarn ikke sige, så den kom til at hedder Myren i stedet. Et vakst og anderledes navn.

Hvad med jeres dyr? Er der nogle sjove forklaringer her?

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 10.05)

Min gamle Beagle hedder Cirkeline..det hedder hun også på stamtavlen bare Miraculas Cirkeline..kuldet hed Cirkelinekuldet...
Min retriever hedder Bertil..Det hed min farfar, og det passer lige til min retriever....
Mine to katte hedder Magnus og Myggen..Mine piger som valgte det.dels fordi de har et M i panden..men også fordi det var en børnetime de så som små....

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 12.10)

Derfor hed min hund Nico http://www.youtube.com/watch?v=7YC0Zs0UeYM ... Men han er væk nu

Vores nye Shih Tzu hedder Maximillian men bliver kaldt mest Max - Maxi - Fordi han er sååååå stor jo

Men ehmmm.... Jeg tror han tror han hedder GÅ VÆKKK!!!! For det kalder jeg ham mest

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 13.05)

Ally hedder vores ene hund. Hun skulle have et navn med a og vi havde set serien Ally McBeal.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 13.59)

vores pony hedder Ludvig efter Julekalenden "ludvig og julemanden" bliver kaldt Lulu da en af drengene i stalden ikke kan sige Ludvig og derfor bliver det til Lulu

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 17.41)

Har en sort og hvid hankat der hedder Emil. (Efter Postmand Per´s kat) og så har vi en hunkat der hedder Trine, fordi det hed hun da vi fik hende. Og så har vi bare beholdt det navn. Ellers har vi fugle, fisk og høns, men de hedder ikke noget.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 18.07)

Min ene kat hedder rigtigt Micros, men bliver kun kaldt Fimse, gæt hvorfor *LOL*

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 18.12)

har syv fugel hvor to af dem er undulater

mine undulater har jeg kaldt for Rome og Crystal

Romeo hedder Romeo fordi han er en værre charmør og Crystal hedder Crystal fordi hun er lige så smuk som en Krystal

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 18.34)

vi har så tre kæledyr herhjemme. Et jordegern ved navn Kim(vi var i tvivl om det var en han/hun i starten og derfor navnet) og det er verdens SØDESTE kæledyr. Så har vi to undulater ved navn Snehvide(navnet siger det hele) og den anden hedder Summy( den Elsker at flyve i vores have om sommeren) Så har vi en masse udendørs guldfisk, men er for mange til at give navne og derefter at huske alle navnene

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 18.43)

Da jeg i sin tid fik mit marsvin, blev han navngivet Lille Ged, tildels fordi han skulle prøve at nappe i alt der kom inden for rækkevide og så fordi han har hvirvler i pelsen, hvor den ene gør at det ligner han har et horn i panden, i daglig tale er han for det meste Tykke Lykke fordi han ser lidt tyk ud
Katten hedder Jeppe, fordi vi ikke ville omdøbe ham da vi købte ham, navnet passer ham nemlig

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 18.45)

Min bil hedder Albert og man skal være god ved den. Husk at ae den og tænk gode tanker.

BRUGER INAKTIV
#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 18.52)

Svar til molini:
hehe nu skal jeg vist også finde et navn til min bil?? og ae den og nusse den?? ejj fik bare lige et godt grin da jeg læste dit indlæg

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 19.30)

vores blågul ara han, hedder pedro opkaldt efter en hyacint ara unge fra loro park ,da drømmen er en, men pengene ikke er til det ,men han tror han er en hyacint for han har hørt det så mange gange,håber jeg vinder i lotto så drømmen kan gå i opfyldelse,hans mage hedder alberte opkaldt efter sangerinden fordi hun har så behagelig en stemme,de andre papegøjer har også navne men der er for mange til at nævne her,vores tæve hund hedder guzzi tøsen fordi hun er så smuk og han hunden hedder balou ,fordi han minder om en bamse

BRUGER INAKTIV
#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 20.00)

Vores store dejlige Schæfer mand hedder Ludvig efter pindsvinet Ludvig fra Bjergkøbing grandprix.
Dejligt, kluntet, godmodigt væsen med en nuttet pels.

Præcis som vores LUDVIG

BRUGER INAKTIV
#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 20.02)

Svar til jojece:

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: