• 496.941 annoncer
  • 49.036 nye annoncer
  • 1.253.148 medlemmer
  • 5.942 online
Tråd startet: d. 18. april, 2012 · kl. 18.12
Sidst opdateret: d. 20. april, 2012 · kl. 12.42
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 18.12)

Impulskøb

http://billedeupload.dk/?v=h1k39.jpg
Jeg kan da for pokker ikke være den eneste der., taber ting ned i kurven/vognen som ikke står på indkøbslisten. Jeg småløber igennem købmandsbutikken for tiden , fordi så bliver det ikke til impulskøb.. Men hvad med dig???

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 18.14)

Kender jeg SLET ikke noget til ..hihi...Jeg glemmer altid det jeg skal bruge, og alligevel er kurven fyldt med ting, som jeg ikke lige manglede...UPS

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 18.37)

Jeg får rigtig tit købt alverdens madvarer ..... det er jo lige på tilbud. Så går der et stykke tid, salgsdatoen er udløbet og ud med sagerne. Jeg spiser jo på arbejde, så laver ikke ret tit mad selv
Det mest utrolige er at nårså jeg har fået ryddet ud, så siger jeg til mig selv, at nu skal det være slut. Desværre går der ikke mange dage , så køber jeg ind igen

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 21.00)

Impulskøb er en djævelsk frist! Sker også alt for tit, for mit vedkomme, og så sent som i går, brugte jeg intet mindre end 700,- kr. på nye høretelefoner til mine elektroniske dimser. Skulle oprindelig kun købe en, men blev til 2, fordi jeg lige skulle prøve noget andet... tsk, tsk. det er dyrt sådan noget...

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 21.47)

Svar til solvsurferen:
Der må jeg indrømme, at bøger er min last. De er faktisk begyndt at blive forhandlet overalt efterhånden......... til glæde og ...... Lad os nøjes med at sige, det er en stor post på mit budget.

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 21.47)

Vi får slagtervarer fra grisogko hver 2. måned, og snakker meget om at bestille vores kolonialvarer hos købmanden der bringer varer ud. Dette kan lade sig gøre pr telefon efter reklamen og koster 50 kr,-. Disse 50,- er hurtig sparet når der ikke ryger andet ned i vognen end det der er bestilt hjemmefra - og som er det man står og mangler.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 21.49)

majsvej skrev:
Vi får slagtervarer fra grisogko hver 2. måned, og snakker meget om at bestille vores kolonialvarer hos købmanden der bringer varer ud. Dette kan lade sig gøre pr telefon efter reklamen og koster 50 kr,-. Disse 50,- er hurtig sparet når der ikke ryger andet ned i vognen end det der er bestilt hjemmefra - og som er det man står og mangler.

lyder lidt fornuftigt..bortset fra at jeg ville få abstinenser..hehe

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 18.34)

Gad vide, hvorfor jeg føler mig så ramt af din tråd

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 22.18)

Svar til molini:
jeg har lige købt en bog til 590 kr med forsendelse, syntes det var lidt dyrt, men jeg VILLE have den bog

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 22.38)

Jeg tror vi er mange der lider af den "sygdom". Puh hvor ville det blive kedeligt hvis vi skulle bestille alt maden hjemmefra, det er sgu da råhygge når man lige sniger lidt hygge ned i kurven, enten i form af en bog, en pude, når man har 100 derhjemme i forvejen, eller noget godt til vovserne.

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 22.43)

Svar til solvsurferen:
Hvad var det for en bog?

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 22.47)

http://shop.dag.dk/shop/risikotraeer-269p.html ja jeg glemte lige at der fuldte et lille hæfte med i den pris

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 22.54)

Svar til solvsurferen:
Den ser spændende ud. Vi har faktisk et risikotræ, det skal snart fældes, men manden kan ikke være ene om det, så det må blive, når hjælpen har tid. Fagbøger koster desværre ofte en bondegård.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 20. april, 2012 · kl. 09.43)

Jeg har en svaghed for gammelt HiFi udstyr hvor træ er en stor bestand-del...nok fordi jeg har repareret elektronik i 30 år og er blevet rigtig godt og grundig træt af plastic-skrammel. http://billedeupload.dk/?v=aZcMJ.jpg den kostede 800kr og det synes den så rigelig er værd.

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 20. april, 2012 · kl. 12.42)

AT UNDGÅ IMPULSKØB......
Det er meget nemt. Hvergang du står med en ting i hånden og tænker: den kú da være meget sjov at há..... Kigger du op og spørger dig selv..:::: Kan jeg undvære den? 101 gange ud af 100 kommer du til konklutionen: Det kan jeg godt.. Efter et halvt år er du kureret, og ser ikke længere de der åndsvage værdiløse tilbud. Men køber kun det du har brug for, og ikke det du godt kunne bruge.
Du får en masse tid i overskud. Brug den på en god stemning sammen med din familie og venner.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: