• 497.316 annoncer
  • 45.474 nye annoncer
  • 1.254.390 medlemmer
  • 4.024 online
Tråd startet: d. 18. April, 2012 · kl. 10.19
Sidst opdateret: d.  2. June, 2012 · kl. 14.09
Antal brugere der overvåger denne tråd: 4

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 10.19)

Overfaldet af muskelhund

I går var min mand og mig ude og gå tur med min hund der der kommer en løs muskelhund farede ud og begynder at bide i min hund, min mand og mig skynder os af tage hende op i armene, da ejeren kommer købende ud, og er sur over at vi går tur med vores hund , og han siger at hvis vi anmelder det til politiet har vi ikke nogen hund mere, blev godt nok meget rystet over hans måde at opføre sig på, så vi skyndte os hjem med hende for at se om der var sket hende noget. Det var der heldig vis ikke men man bliver meget rystet over at ham mande han siger sådan noget

Gode svar:

Pavenhimself: Læs svar
idumille: Læs svar
sissel katborg: Læs svar
roser123: Læs svar
R.kristiansen: Læs svar
helsing64: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 10.24)

Jeg håber ikke du er i tvivl om, at politiet skal kontaktes omgående?

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 10.29)

Svar til Pavenhimself:
Det håber jeg virkelig heller ikke Olise8 er i tvivl om

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 10.31)

Der skal bare kontakt til politiet med det samme, han har jo oven i købet truet jer!

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 10.37)

Svar til Olise8:
han skal bare ANMELDES ALDELES OMGÅENDE og han møghund skal AFLIVES !! det er snart hverdag de muskelhunde overfalder andre hunde fordi de har dårlige HUNDEEJER der ik kan finde ud af at opdrage deres potensforlænger !!
jeg kender andre ejere der har søde og kærlige muskelhunde der ik ku finde på at røre andre hunde .. det er EJERNE derER noget galt med ,,, men var min hund blevet overfaldet med døden til følge havde HAN heller ingen hund mere ..hva med næste gang bliver den bidt ihjel ?? så meld ham !!!

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 10.57)

Olise. . Jeg er ked af det med jeres hun, det er rigtig træls for jer og for din hund en gå tur ender sådan.
Jeg mener oprigtigt at det er synd for din hund og syns det er slemt, men tænker også at den fremmede hun kunne ha bidt dig eller din mand. Tænk hvis den næste den hund bider er et menneske - et barn.
Jeg ville også være bange hvis jeg blev truet, men det rigtige at gøre er at melde ham... for han er helt forkert på den.
Håber jeres vovse og i begge er okay efter sådan en træls oplevelse.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 11.04)

Jeg har skam anmeldt ham han skal ikke tro at han vil slippe af sted med så noget, men er stadig meget rystet og er også bange for at møde ham når man er ude at gå for hvad kan han finde på at gøre.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 11.13)

Svar til Olise8:
Du skal nok ikke være så bange, når det kommer til stykket er han sikkert bare et sølle skvat der føler sig stor og stærk når han har en bidsk hund ved sin side. Nu har du vel husket at anmelde hans trussel også. Godt ingen af jer kom til skade.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 11.14)

Svar til Olise8:
Godt du fik det anmeldt! - og jeg kan sagtens forstå at du er rystet over det hvem ville ikke være det? Bare sådan ud i det blå kommer en hund farende og bider i ens hund hvorefter der kommer en mand som slet ikke er rigtig klog og begynder at true, føj. Det lyder bestemt ikke som en god dag for jer men heldigvis som du siger skete der jo ikke jeres hund noget, det er i det mindste posetivt - super godt du fik det anmeldt for det er der desværre ikke mange der gør, hvis de også får en trussel smidt i hovedet

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 11.17)

Du kan tro at det hele er anmeldt, vi er også meget glade for at der ikke er sket nogen af os noget, det er bare så forfærdeligt at man ikke bare kan gå sige en dejlig aften tur, uden at blive overfaldet af sådan et BÆST.

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 11.21)

Svar til xmiss-:

Jeg var godt nok også meget i tvivl om jeg skulle anmelde det efter at ha fået en trussel, men snakkede med flere der sagde at jeg skulle gøre det. Er så glad for at jeg har gjort det for sådan en idiot skal ikke skippe.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 11.28)

Svar til Olise8:
Jeg kan altså godt følge dig i du var i tvivl - man må jo tænke et øjeblik om han vil gøre alvor af hans trussel og dét er da bestemt ikke rart at gå og tænke på! Ingen tvivl om du skulle tænke en ekstra gang men jeg synes det er super godt du gjorde det! Du har ret i sådan en idiot ikke skal slippe fra det. Det er selvfølgelig HANS skyld at hunden kom og overfaldt jeres basse, ikke hundens skyld vil jeg sige, manden er jo hjernedød på alle måder! Jeg er bare så glad for der intet skete jer.

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 11.37)

Jeg håber bare at jeg aldrig møder ham igen og hans hund, der vare nok lige lang tid før jeg går den vej, og det er ikke fair over for hundene der havner i de forkerte hænder.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 11.44)

Svar til Olise8:
Nej det er slet ikke fair, for han ved jo tydeligvis ikke hvad han udsætter sin egen hund for! Nok har den overfaldt din hund og dét i sig selv er frygteligt men at han ikke er klar over den kan blive aflivet når sådan noget sker, det er jo også slemt! Sådan en idiot burde jo slet ikke have dyr.

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. April, 2012 · kl. 12.10)

Jeg tror desværre ikke at han tænker særlig meget på hunden, for hvis han gjorde ville han nok ha skyndt sig og sige undskyld i stede for at true os, havde det været min hun ville jeg være blevet meget ked af dens opførsel og ville ha hørt om der var sket noget med den andens hund.

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: