• 495.515 annoncer
  • 46.711 nye annoncer
  • 1.254.872 medlemmer
  • 1.630 online
Tråd startet: d. 17. april, 2012 · kl. 23.07
Sidst opdateret: d. 18. april, 2012 · kl. 09.58
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 17. april, 2012 · kl. 23.07)

Den nye Snehvide-film

Er der nogen herinde der har set den nye snehvide-film der kører i biograferne for tiden? Min datter på 4 år vil rigtig gerne se den og har spurgt flere gange om hun ikke godt må og hvornår... Vi har kun set diverse reklamer for den, mit spørgsmål er om den kumne være noget for en 4årig prinsessepige der elsker snehvide... Hun er god til at sidde stille og har været i biografen før, så tænkere mere hvor uhyggeligt den er sat op... Den er ikke oplyst nogle steder med minimumsalder...

På forhånd tak

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 17. april, 2012 · kl. 23.36)

Svar til Louise Liedtke:
Den er anbefalet fra 7 år og op - står på alle sider jeg kan se Det lille grønne mærke med et 7 indeni ... Har set den... Den kan godt være lidt skræmmende for de små.

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 17. april, 2012 · kl. 23.37)

Men den er god Så kan anbefales

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 17. april, 2012 · kl. 23.46)

Den er vist ikke åbnet endnu i biograferne, men Troldspejlet har anmeldt filmen her: http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Film/2012/0330121506.htm

Biograffilm SKAL have en rating/ vurdering af, hvilken aldersgruppe den er beregnet til, så det kommer nok som filmen åbner i biograferne.

De scener datteren allerede HAR set, er hun ok med dem?

PHS

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 09.51)

Svar til Pavenhimself:

Den kører ihvertfald i biograferne her i odense Vil da lige få læst troldspejlets anmeldelse igennem - tak... Og det hun har set i reklamer, er netop grunden til at hun vil se den, da vi egentlig ikke havde snakket om at se den før det... Derfor jeg bliver nødt til at undersøge om det kunne være noget da hun har en billet til biografen liggende, og det jo altid er mor der bestemmer filmen, så hun skal også have lov til at vælge til den næste hyggetur... Men ikke for enhver pris, hvis det resulterer i mareridt... Derfor jeg researcher lidt først

Svar til House Of Voices:

Tjekkede filmens oplysninger inde på kino.dk, men kan være jeg bare have overset det pga iver.. Tak

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 09.58)

Dejligt at du tænker over, om filmen nu også passer til barnet. Måske du kunne gå omkring biografen hvis du kommer i nærheden i dit dagligliv, og spørge hvad de siger i billetlugen....? De har nok fået spørgsmålet før.

Mvh. og god fornøjelse i biografen til jer begge
PHS

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: