Tråd startet: d. 17. april, 2012 · kl. 19.46
Sidst opdateret: d. 19. april, 2012 · kl. 21.49
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2

#16 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 09.31)

Svar til hnie:

#17 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 09.40)

Problemet er at vi lever i et brug og smid væk samfund.
Det er supernemt at købe en hund, og mange tænker måske ikke på at det er vigtigt at finde en hund som passer ind i familien, for hunden lever måske 10 år eller mere, og det er så mange år man skal skue ud i fremtiden.

Mange spørger hvalpesælgeren om prisen er fast eller om der kan afbetales på hvalpen inden de har set hvalpen, og det virker ofte som om prisen er vigtigst???
Personligt vil jeg anbefale at tage på besøg hos sælger, for det er ret vigtigt at se hjemmet, sælgers omgang med hunden og forældrene til hvalpen. Det giver et meget bedre grundlag for at vælge et nyt familiemedlem.

Der kan ske uforudsete ting i éns liv som gør det nødvendigt at omplacere en hund, og det kan også være det bedste for hunden at den får et nyt hjem, men at se annoncer på hvalpe på 5 - 6 mdr. som skal omplaceres fordi man nu skal til at studere, skal flytte eller har fået andre arbejdstider, der undrer jeg mig noget, for hvor uforudset kan det lige være???

#18 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 11.08)

Jeg tror, at lige meget prisen, så har folk en tendens til at få hunde aflivet bare det mindste.....

Og ja, de er billige, MEN de bliver ikke solgt til den første og den bedste. Nu er der bare det problem, at gravhunde ikke er en af de hunde folk anskaffer sig, og bare det, at Gizmo og Theos (hvalpene) mor er gravhund skræmmer mange væk.....

#19 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 12.10)

Svar til Dorthe-G:
Jeg skulle ikke hjem til hende og aflevere Gizmo....Nej, hun ville have, at vi skulle mødes et sted i det danske, hvilket jeg ikke bryder mig om

#20 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 21.10)

Svar til hnie:
er det ikke også i grækenland de lægger mad med glasskår eller gift ud til de stakkels hunde lige før turistsæsonen starter så der ikke er så mange hunde mener jeg at jeg har læst engang

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#21 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 21.11)

Svar til Kit Aagaard:
godt du ikke gjorde det virker da meget utroværdig meget mystisk

#22 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 21.44)

Svar til sussidaysi:
Ja, det har jeg også læst. Sikke en elendig død sådan et arme dyr får.
I Grækenland må man ikke aflive hunde som ikke er syge.
Jeg synes at de hellere skulle lave loven om, ondfange og aflive de hjemløse hunde i stedet for at de skal dø på sådan en grusom måde.

#23 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. april, 2012 · kl. 21.49)

Svar til nibbe:

Side: << Forrige  ·  1  ·  2
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: