• 496.315 annoncer
  • 45.817 nye annoncer
  • 1.254.581 medlemmer
  • 5.421 online
Tråd startet: d. 15. April, 2012 · kl. 16.32
Sidst opdateret: d. 31. May, 2012 · kl. 09.42
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 15. April, 2012 · kl. 16.32)

useriøse købere???

Hej

Kan man dette og andre som har oplevet det?.

Jeg har solgt en vare - eller rettere troede jeg havde via henvendelse på sms!!!

De sms'er - om de må komme om 1 time. Sms-adressen til vedkommende - og de vil nu komme om 45 min.

Ca 15 min før de skulle komme og ca 5-10 efter de har fået adressen - skriver at de har fortrudt og vil købe varen et andet sted. - Ret øv!!!

Andre, som har oplevet det.???

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 15. April, 2012 · kl. 16.58)

Der er mange tusinde der har oplevet præcist det samme (der er vel 20-30 tråde om netop dette emne herinde), og der er kun en ting at gøre: Snup en tudekiks og fortsæt med at sælge, der er intet galt/ulovligt i, at skifte mening. Hvis du vil være sikker på at en handel er bindende, så kræv et depositum. Når folk skal afhente, så aftal kun afhentning på de dage/tidspunkter hvor du alligevel ville være hjemme. Så betyder det ikke så meget hvis det smutter ind imellem. At vente en hel dag udelukkende på en køber der aldrig dukker op og ikke melder afbud er rigtig rigtig træls.....

Mvh.
PHS

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 15. April, 2012 · kl. 18.57)

Haha - jeg ville blive totalt paranoid hvis folk umiddelbart efter at have modtaget min adr, valgte at springe fra xD

Men det er nok bare mig

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 15. April, 2012 · kl. 19.31)

Chinchi skrev:
Haha - jeg ville blive totalt paranoid hvis folk umiddelbart efter at have modtaget min adr, valgte at springe fra xD

Men det er nok bare mig ;)

Annonce 1:

Hej Gul og Gratis. Jeg har 18 store diamanter til salg for en samlet pris på 9,7 millioner.
Opringning hvor jeg oplyste adresse. Afbud, Nervøs? JA!

Annonce 2:

Hej Gul og Gratis. Jeg har 18 væglamper til salg til en samlet pris af 1200 kroner.
Opringning hvor jeg oplyste adressen. Afbud, Nervøs? NEJ!

Mvh.
PHS

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 15. April, 2012 · kl. 19.45)

Svar til Pavenhimself:
Hahaha den var god

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 15. April, 2012 · kl. 19.47)

Pavenhimself skrev:
Der er mange tusinde der har oplevet præcist det samme (der er vel 20-30 tråde om netop dette emne herinde), og der er kun en ting at gøre: Snup en tudekiks og fortsæt med at sælge, der er intet galt/ulovligt i, at skifte mening. Hvis du vil være sikker på at en handel er bindende, så kræv et depositum. Når folk skal afhente, så aftal kun afhentning på de dage/tidspunkter hvor du alligevel ville være hjemme. Så betyder det ikke så meget hvis det smutter ind imellem. At vente en hel dag udelukkende på en køber der aldrig dukker op og ikke melder afbud er rigtig rigtig træls.....

Mvh
.

PHS

Det er jeg meget enig i

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 15. April, 2012 · kl. 20.04)

Svar til Pavenhimself:
Men nu har jeg en tendens til at støde på uheldige personer på nettet, så det med at give adressen ud til folk der sprang fra, ville jeg ikke være begejstret for

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 15. April, 2012 · kl. 20.15)

Chinchi skrev:
Svar til Pavenhimself:
Men nu har jeg en tendens til at støde på uheldige personer på nettet, så det med at give adressen ud til folk der sprang fra, ville jeg ikke være begejstret for ;)

Så opgiv vejnavnet (uden husnummer) og sig de skal ringe når de er der. Så kan du guide dem de sidste meter. Det gør jeg næsten altid med forklaringen "der er lidt rodet med numrene herude og det er nemmest hvis du ringer når du er her".....

Bumbum, hvor "rodet" kan det mon blive, når numrene alle steder kommer i rækkefølge....???

Mvh.
PHS

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2012 · kl. 06.51)

altså hvis de har dit mobilnr. og det kan findes på de gule sider eller krak, så ved de da allerede hvor I bor henne???? Så der hjælper det da ikke at skjule sin adr.

mvh. helle

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 31. May, 2012 · kl. 09.35)

Svar til lykke2011:
Svar til Pavenhimself:
Det burde være som på Trendsales, at man kan få karantæne på siden her, ved at løbe fra en aftale.

Vh Rikke

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

BRUGER INAKTIV
#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 31. May, 2012 · kl. 09.42)

Svar til Rikke Karina Holm:

Du mener vel på G&G gennerelt, men ellers helt enig, men vel nok lidt svært at admin.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: