• 500.204 annoncer
  • 48.872 nye annoncer
  • 1.253.950 medlemmer
  • 4.194 online
Tråd startet: d.  9. april, 2012 · kl. 11.11
Sidst opdateret: d. 31. august, 2012 · kl. 13.54
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  9. april, 2012 · kl. 11.11)

hæl røget af

Jeg har fået et par vildt lækre stiletter af min søde kæreste i julegave.. de var sat ned til 600 ( ½ pris ) så kvaliteten har været ok... Jeg har gået i dem en enkelt gang og imens jeg gik i dem der røg hælen.. ( Hele hælen, helt oppe fra skoen..) man kan se at selve hælen er blevet sømmet fast til skoen med fire søm.. Jeg gik tilbage med dem og de ville få dem lavet... skomageren sagde han ikke ville lave dem for de var sømmet.. Hvad gør jeg,? jeg mener, altså de burde da kunne laves ik? for det er ligesom at sømmene ikke har kunne holde hælen og de så har givet efter.. jeg tænker lidt at man kan lime dem og sømme nye søm i ?

Og det ikke fordi jeg ikke kan gå i stiletter.. kan jeg sagtens har jeg gjort i mange år.. ved bare ikke lige hvad der skete andet end jeg gik på noget grusvej og på til kanten af en alm. vej og så sagde det knæk..

Gode svar:

Anja211: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  9. april, 2012 · kl. 11.27)

Hvis du har fået dem i julegave så må butikken de er købt i kunne hjælpe dig.
Der er dog trods alt stadig garanti på selvom de er købt på udsalg.
Så skynd dig ind i butikken med dem

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  9. april, 2012 · kl. 11.42)

Hej du kan bare ringe til mig i morgen, så skal jeg lave dem for dig . du skal sende dem.
Jeg er skomager denne rep.- laver vi mange af om ugen. mvh. skomager-huset 86 82 43 00

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  9. april, 2012 · kl. 13.06)

Ring til Skomageren i Helsingør skomageriet skosålen han kan lave alt nummer 51889009

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  9. april, 2012 · kl. 13.24)

skomager-huset skrev:
Hej du kan bare ringe til mig i morgen, så skal jeg lave dem for dig . du skal sende dem.
Jeg er skomager denne rep.- laver vi mange af om ugen. mvh. skomager-huset 86 82 43 00

Mange tak det vil jeg benytte mig af.. jeg ringer til dig i morgen..

Venlig hilsen Bella

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  9. april, 2012 · kl. 13.26)

Middi1983 skrev:
Hvis du har fået dem i julegave så må butikken de er købt i kunne hjælpe dig.
Der er dog trods alt stadig garanti på selvom de er købt på udsalg.
Så skynd dig ind i butikken med dem :-)

Hejsa Middi... Jamen jeg gik nemlig ind med dem til dem og de sagde at skomageren ville lave dem, men efter jeg havde ventet i en uge gik jeg op til dem og de sagde han ikke ville lave dem fordi han skulle tage sålen af for at lave dem eller sådan noget og de kunne ikke laves.. men det kan jeg heldigvis se nu at de godt kan..

Hilsen Bella

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  9. april, 2012 · kl. 13.58)

Svar til Bella0910:
Lyder helt vildt underligt.. Uanset om de kan lave dem eller ej.. Der er 2 års "garanti" på dem.. Så kan de ikke lave dem, skal de ombytte dem...

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  9. april, 2012 · kl. 16.44)

Svar til Bella0910:
Ville slet ikk ha dem, når de er så dårlige i kvaliteten, jeg ville kræve pengene tilbage og købe nogle andre

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 10. april, 2012 · kl. 12.22)

Svar til jhertz:

Jeg er bare så glad for dem... Jeg har fået et til gode bevis.. fordi jeg af gode grunde ikke havde bonen

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 10. april, 2012 · kl. 15.42)

Svar til Bella0910:
Jamen så kan du jo bare købe nogle nye flotte nogen, når det engang er

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bliv røgfri for 0 kr!
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 21. april, 2012 · kl. 06.59)

Skomageren i City Vest, Brabrand kan lave alt

#12 - Skrevet for ca. 9 måneder og 9 dage siden (d. 13. august, 2012 · kl. 12.03)

Hvis du har din kvittering, er der 2 års reklamationsret, så hvis det er en fejl ved skoen er det butikken der skal hjælpe dig og få klaret skoen hos skomageren eller firmaet. Hilsen fra leder i skobutik i mange mange år.

#13 - Skrevet for ca. 8 måneder og 22 dage siden (d. 31. august, 2012 · kl. 05.05)

Svar til Bella0910:
Gem altid din bon og tag en fotokopi af den, da det papir de bruger er så ringe, at skriften forsvinder. Vi har et forbrugerråd, brug dem. De tager et engangs beløb for at tage en sag, og vinder du, refunderes beløbet.
Jeg har vundet en sag igennem dem og fink pengene retur, samt de 7000,- fra det firma jeg lagde sag an mod.

#14 - Skrevet for ca. 8 måneder og 22 dage siden (d. 31. august, 2012 · kl. 08.23)

Svar til Alice Augustenborg Nielsen:
Hvor meget er "et engangsbeløb"?
Hvis det er mere end et par nye sko koster, så ville jeg nok vælge skoene, og spare besværet...

#15 - Skrevet for ca. 8 måneder og 21 dage siden (d. 31. august, 2012 · kl. 13.54)

Svar til Bubbe:
Jeg mener det var 250 kr vi gav, så det er ikke så slemt. Du kan finde forbrugerklagenævnet på nettet og du kan altid ringe til dem og få gode råd til, hvordan du skal bære dig ad, det er ganske gratis, men hvis de skal lave en sag, så må du betale.
Hvis De er købt på kort, kan I vel finde det på konto udtog, der fremgår firmanavn, og hvis din tilgodeseddel har samme pålydende værdi, så er sagen da klar. De har jo erkendt fejlen, men uden bon får man ikke noget tilbage, derfor gives der tit tilgodesedler. Men hør dem blot ad, om de tror du har en reel chance for, at få dine penge igen. Det er vel ikke tilfældigvis hos Dichmann du har købt sko?

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: