• 497.064 annoncer
  • 49.075 nye annoncer
  • 1.253.402 medlemmer
  • 2.234 online
Tråd startet: d.  8. april, 2012 · kl. 21.37
Sidst opdateret: d. 26. maj, 2012 · kl. 16.57
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. april, 2012 · kl. 21.37)

hvorfor spørg folk om str på sko???

Jeg har en masse børne sko til salg, og jeg tænkte, at det nemmeste var, at bare skrive det indvendige mål på sålen, men alligevel er der mange der spørg om str på skoene. så er det lige jeg tænker hvorfor?? det kommer da ikke and på str på skoen. men det indvendige mål på sålen, er det mig der er gået glip af noget eller hva??

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. april, 2012 · kl. 21.39)

godt spørgsmål, ville ønske flere gjorde som dig, så var jeg fri for at spørge efter indvendigt mål...

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. april, 2012 · kl. 21.44)

ja sådan tænkte jeg også, der var endda en der skrev på et par den anden dag, da jeg så skrev det var str 23, fik jeg svar tilbage, at så var de for små for de skulle være str 24, tænkte bare ok, men nu er det jo ikke lige alle sko mærker er ens med indvendige mål.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. april, 2012 · kl. 22.23)

tror de fleste bruger str. som retningslinje, men synes da det er kanon at du skriver målene. Næste gang skriver du bare begge dele så må alle da blive tilfredse God påske

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  9. april, 2012 · kl. 15.34)

ja jeg siger bare stakkel barn der måske skal gå i enten for store eller små sko. men ja det må jeg gøre, laver bare ikke alle de annoncer om nu der er sat ind

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 10. april, 2012 · kl. 17.21)

Jeg kender mine børns sko str. I de forskellige mærker, så vil personlig helst have str. Indvendig mål kan man også som regel finde ved at Google.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 17. april, 2012 · kl. 20.54)

Hold da op en ligeyldig tråd? Hvis du skal købe sko, går du så ind i butikken og siger din sko str. eller længden på din fod?? Det er da logisk at folk spørges først efter str. og derefter om mål

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 17. april, 2012 · kl. 20.57)

Svar til Torben Btter Rasmussen:

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 12.26)

jeg har målet på min søns fod når jeg går i sko forretninger hvis han ikke selv er med. og når det kommer til stykket er det jo ikke str på skoen man går ud fra men indvendige mål. og Torben nu lever vi i et frit land hvor man har lov til at stille spørgsmål, hvis du syntes det er et ligegyldigt indlæg, hvorfor har du så svaret på det??

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 20. april, 2012 · kl. 21.04)

Svar til anjaogerling:

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 19.59)

Jeg kunne godt finde på at " handle" når mine børn sover, så jeg ville da klart bruge str. som retningslinier og ved hvike mærker jeg vil have og derfor også om de er store - små i str.
Så kunne det da være jeg målte efter dagen efter.
Mvh. Malene

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  7. maj, 2012 · kl. 01.10)

christina holmberg christensen skrev:
Jeg har en masse børne sko til salg, og jeg tænkte, at det nemmeste var, at bare skrive det indvendige mål på sålen, men alligevel er der mange der spørg om str på skoene. så er det lige jeg tænker hvorfor?? det kommer da ikke and på str på skoen. men det indvendige mål på sålen, er det mig der er gået glip af noget eller hva??

Selvfølgelig skal man da have oplyst størrelsen på sko, havde det været bedre med indvendige mål, så havde der nok ikke stået størrelse på skoene.

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  7. maj, 2012 · kl. 19.31)

Svar til christina holmberg christensen:
Hvordan og med hvad måler i den indvendige sål i en lille lukket barnesko?

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  8. maj, 2012 · kl. 12.39)

Svar til vhelbo:
ja med et målebånd inden i eller tager sålen ud, hvis man kan det. hvad tror du selv???

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  9. maj, 2012 · kl. 11.52)

jeg kunne personligt aldrig drømme om at købe en sko til mit barn ud after størrelsen...jeg hiver altid sålen ud og placere hans fod oven på, for at se hvordan der er på foden mm. men self ved jeg ca hvad størrelse det er jeg skal gå efter, men har tit oplevet at selv om det er samme mærke så er det tit at de enkelte modeler ikke er ens i størrelserne....og ja ellers måler jeg hvor lang hans fod er og ligger 1 cm til

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: