• 482.061 annoncer
  • 48.081 nye annoncer
  • 1.264.700 medlemmer
  • 4.455 online
Tråd startet: d.  4. april, 2012 · kl. 12.50
Sidst opdateret: d.  9. maj, 2012 · kl. 10.03
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  4. april, 2012 · kl. 12.50)

Ros til sælgere

Jeg kan se, at der kører en del tråde startet af folk der er blevet snydt af sælgere her G&G.
Det er jo rigtigt ærgerligt, at nogle sælgere vil platte sig til penge.
Mit ærinde var nu egentlig bare at rose dem jeg har handlet med.
Jeg har åbenbart fostret et lille mærkebevidst forbrugermonster på 5 år, med hang til Hummel-tøj. Og nu har jeg over de seneste par uger handlet med 6-7 forskellige sælgere spredt over hele landet. Alle handler er gået som smurt i olie. Jeg har været hurtigt med at overføre penge og sælgerne har været lige så hurtige til at sende. Og tøjet har levet op til forventningerne - så jeg har en glad dreng, som føler sig enormt heldig ...... og smart.
Mon ikke der er mange handler gennem G&G, som kører uden problemer?

Mvh Tina

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  4. april, 2012 · kl. 13.42)

Flertallet af handler er positive, man er bare tilbøjelig til at ligge ekstra mærke til de de dårlige, da de fylder en del.
Har selv købt/solgt herinde siden 2004 og har kun haft en dårlig handel, resten har kun været positive handler.

Dejligt for dig og sønnike i har fået noget godt tøj :o)

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  4. april, 2012 · kl. 15.56)

Dejligt at høre når andres overskud kan blive til en ny glad dreng til billige penge
Man har vel det dårligst når man er blevet snydt og vil ud med sin frustration og vil vel advare andre mod en dårlig sælger, det ligger vist i det menneskelige gen.
Jeg har da selv købt og solgt herinde et par gange uden problemer og samme på andre site's !
Så når handlen går godt glemmer folk og dele deres lykke og begejstring med andre
Så lad os stadig nyde forårets komme og glæde os over de billige handler og putte platuglerne i skyggen i ordets bogstavlige forstand.

------Super god Påske til jer alle---------

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  4. april, 2012 · kl. 16.18)

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  5. april, 2012 · kl. 02.01)

Svar til tinaturpin:
jeg har også opfostret 2 af "hummelbørnene" og har også handlet en del herinde. også kun gode handler for mit vedkommende.

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

gnwk Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2012 · kl. 12.58)

Har også været godt tilfreds med laaangt de fleste af mine handler. Hvis jeg ikke har været tilfreds har det som regel været min egen skyld..fx. at glemme at spørge, om der er brugt parfumeret vaskemiddel og sådan. Og når man handler brugt over nettet, må man jo også huske på, at det kommer an på øjnene der ser, altså hvad er brugt, hvad er godt brugt og hvad er i god stand????...det er der jo meget forskellige opfattelser af. Men ofte er jeg faktisk blevet overrasket over, HVOR god stand varen er i:0)

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2012 · kl. 22.07)

Svar til tinaturpin:
Det er godt nok andre ting jeg har købt, her ind over! Det må jeg sige om dem, jeg har handlet med det HAR BARE VÆRET OK !!!
Enkelte gang yderst overrasket over det kom SÅ hurtigt!!
Det er nok et lille få tal der er " kedelige ". Det HÅBER jeg bestemt !! ;-))

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d.  9. april, 2012 · kl. 21.40)

Jeg vil bare lige skrive at jeg endnu aldrig er blevet snydt eller har modtaget noget tøj til mine piger som ikke levede op til mine forventninger, så jeg er en meget tilfreds køber af børnetøj både her og på DBA. Jeg har netop i lørdags modtaget en meget fin pigekjole som kun kostede mig 50 kr. incl porto og så var der billigt tøj til når vi skal til konfirmation. Jeg er overrasket over hvor billigt jeg fik kjolen, når den er så pæn. Jeg har også engang sidste år købt en sæk med pigetøj som bare var både billigt og i god stand, ja næsten som nyt og sådan kan jeg blive ved med gode handler.
Så indtil nu har jeg intet at klage over.

Zurg26 Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#9 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 18. april, 2012 · kl. 09.12)

Jeg har næsten haft gode oplevelser med at sælge og købe herinde, men jeg har også haft en dårlig oplevelse og det var en af de slemme. Jeg havde set en mobiltelefon som jeg længe havde ønsket mig og der var en masse billeder af den+kvitteringen som fulgte med(den var et halvt år gammel). Telefonen så fin ud på billederne, så den købte jeg. Da den så kom fik jeg noget af en overraskelse. For det første var det slet ikke den telefon som jeg havde købt og for det andet var den fuld af skrammer og den virkede slet ikke. Jeg tog kontakt til sælgeren og hun skrev tilbage at det var den telefon som jeg havde købt. Jeg skrev til hende at jeg gerne ville ha mine penge tilbage for det var ikke den telefon som var på billederne. Jeg måtte til sidst skrive til hende at jeg meldte hende til G&G hvis jeg ikke fik mine penge igen. Så kom hendes mand på banen og truede mig med at han vidste godt jeg boede og der vil ske mig noget hvis jeg truede hans kone sådan. Fra den dag af køber jeg aldrig noget som er så dyr med mindre at jeg møder op og ser varen inden jeg køber det.

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 19. april, 2012 · kl. 15.13)

Jeg har netop oplevet, at en sælger har putett en mønt i pakken med mine køb, fordi hun under pakningen opdagede en lille plet på tøjet, som hun i annoncen ikke havde oplyst... RESPEKT! :O) :O) Det er da fair handel, der vil fremad!

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 20. april, 2012 · kl. 10.48)

Svar til tinaturpin:
Tak for rosen. Synes også, at den positive feedback jeg får fra køberne og den glæde andre har af noget, man selv har været glad for, er en del af motivationen for at sælge videre, ikke kun pengene. Men skønt at nogen starter en positiv tråd og husker på de 99% af tilfældene hvor begge parter gør en god handel. Og jeg bliver også altid glad for at købe ting der lever op til, eller måske endda overgår forventningen. Og glæder mig over, at selvom vi ikke lever i Frode Fredegods tid, er Danmark - berettiget - stadig et samfund præget af en høj grad af gensidig tillid. Og det gør bare livet så meget lettere og rarere

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 24. april, 2012 · kl. 18.40)

Yes. . .to gode handler trods der er snydere i omløb. . .den ene handel fik jeg en ekstra dragt med, den anden var bare som ny. . Jubii jeg er glad. . .:-) . .

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d.  1. maj, 2012 · kl. 21.14)

Svar til tinaturpin:
Hej !!
Jeg har været ligeså heldig, som dig !! Med det jeg har købt, godt nok ikke drengetøj, men en hel del andet, UDEN PROBLEMER er mine ting kommet ret hurtigt, men hurtigt og givet besked, når det var gjort, og sendt en mail, når jeg havde modtaget varene. Det sidste er simpel høflighed, efter god behandling !! ;-))

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d.  1. maj, 2012 · kl. 21.18)

Svar til Zurg26:
Den ville jeg nok have kviteret med en politi anmeldelse !! Måske havde de meget "snavs" at skjule, siden den opførsel lægges for dagen.

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 22.22)

Hvad sker der for at et lille barn på 5 år er mærkedyr, hvor har han mon det fra.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: