• 460.983 annoncer
  • 56.180 nye annoncer
  • 1.417.167 medlemmer
  • 5.246 online
Tråd startet: d.  1. april, 2012 · kl. 10.06
Sidst opdateret: d. 24. juli, 2012 · kl. 13.06
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 10.06)

Så har vi sku endnu en af slagsen på siden

der er en der har henvendt sig på den skærm til en HP bærbar jeg har til salg, hun kalder sig Cecilie Nymark, her er hvad der står i mailen jeg fik efter og ha skrevet til hende som hun bad om

Hej, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i Nigeria blev hun udstationeret der i sidste uge. Jeg vil denne pakke til at være hendes fødselsdagsgave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Færøerne til et erhvervsmæssigt formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk, at det er let at købe og sende hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer deres din praktiske svar, så jeg kan lave min betaling for dig at sende det til min datter.

Med venlig hilsen,
Cecilie Nymark.

Hvor dum tror de egentlig lige vi er siden de blir ved med og prøve

Gode svar:

fc40435203: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 10.14)

Få hendes adr. og send hende en pose hundehøm´-hømmer

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 10.16)

Kunne være en god ide

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 10.17)

Men kan se at G og G er hurtige, hendes profil er allerede slettet

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 10.17)

Det er sgu nok fordi der stadig er nogen som hopper på...

Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 10.43)

Ja jeg er godt nok ikke ligefrem den klogeste her i verden, men er ikke så dum og hoppe på den slags

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 11.11)

PAP skrev:
Få hendes adr. og send hende en pose hundehøm´-hømmer

Eller få personen til at bygge en sæbekassebil

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 12.02)

Har også selv lige modtaget en mail fra hende...... Ååååh så træls de bliver ved.... har pænt takket nej til handel med hende....

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 17.21)

Til intra: At husk at få lavet tolddeklaration på varen når i sender, (og betal tolden) så har i også det som bilag, hvis i bliver snydt!

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 19.50)

Jeg fik også en besked fra hende. Den lugtede lidt af Google translate. Og hun skrev om forsendelse selv om jeg havde skrevet at den kun vil blive handlet personligt. Godt jeg ikke svarede hende...

Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 23.46)

Har også lige modtaget mailen fra hende da hun vil købe min iphone!

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  2. april, 2012 · kl. 00.10)

Jeg kan godt lide at hun hedder noget der lyder så dansk, og så kommer fra USA xD

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  2. april, 2012 · kl. 13.19)

Chinchi skrev:
Jeg kan godt lide at hun hedder noget der lyder så dansk, og så kommer fra USA xD

Kan jeg os

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  3. april, 2012 · kl. 15.40)

Jeg har tillige modtaget akkurat samme tekst i mail i dag fra Cecilie vedr. et kamera jeg har til salg. Synes det lød ret mistænksomt, så jeg googlede hendes navn, og fandt denne tråd. Tak for advarslen

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  4. april, 2012 · kl. 09.29)

Re: Ny besked vedr. annonce på GulogGratis.dk
Hej Knut, Dette er for at fortælle dig, at jeg har videresendt din bankkonto til min bank, og jeg instruerede dem til at overføre $280 dollar ind på din konto med det samme. Jeg betalte $280 dollar, som er 1561kr, fordi jeg ikke ønsker nogen forsinkelse, og min datter virkelig brug for dette punkt, og jeg kender min datter vil være meget glade for at modtage denne gave på hendes fødselsdag og min bank sagde, at du vil blive kontaktet med en bekræftelse af depositum, så snart de overfører penge. Nedenfor er min datter leveringsadresse ...

Navn ....... Glory Nymark
Adresse ..... 107 Adesuwa Street, Ugbowo
By ..... Benin City
Staten ........... Edo State
Postnummer .... 23452
Land ........ Nigeria.

Så snart du modtage en bekræftelse på min betaling fra min bank venligt har den gave sendt til min datter i dag. Jeg vil ikke have det sendt som pakke, men jeg vil have det sendt som et anbefalet brev (RR). Jeg vil have dig til at sende pakken til min datter som et anbefalet brev (RR), fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage den gave, før hendes fødselsdag. Tak til handel.

Med venlig hilsen,
Cecilie.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: