• 497.837 annoncer
  • 49.579 nye annoncer
  • 1.253.541 medlemmer
  • 5.322 online
Tråd startet: d. 31. marts, 2012 · kl. 16.58
Sidst opdateret: d. 20. oktober, 2012 · kl. 07.46
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 31. marts, 2012 · kl. 16.58)

Petroliumslamper

Jeg er den lykkelige ejer af flere specielle forhåndværende petroliumslamper. Det er "selvfølgelig" messinglamper med glaskupler.
Jeg vil gerne have lavet dem tilbage til petrolium - det vil sige, at der skal isættes brændere og ledningshullerne skal stopppes.
Er der nogen, der ved hvor man kan få sådan noget lavet, og hvad prisen er - bare sådan ca?

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 31. marts, 2012 · kl. 17.26)

Jeg har et par stykker af disse "ødelagte" petroleumslamper og forsøgte engang at finde ud af, hvad det ville koste at få dem lavet tilbage til original stand.
Fik den besked, at det var næsten umuligt at reparere hullet i beholderen til petroleum. Brænder o.s.v. kostede det hvide ud af øjnene.
Så jeg valgte at lade disse to være som de var og i stedet købe rigtige petroleumslamper. Det er efterhånden blevet til 12 stk. og de er købt via gul og gratis, dba og på diverse loppemarkeder.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 16. april, 2012 · kl. 08.28)

Svar til aabo681a:
hey der.. ellers prøv at kontakt en gørtler i odense, kramboden ved knus hage hansen, han er specilist i at lave lamper og er en tryllekunstner til den slags.. ;O)

#4 - Skrevet for ca. 7 måneder og 11 dage siden (d. 10. oktober, 2012 · kl. 00.21)

Hej Pernille ,samler på næsten alt, det kan du regne ud

#5 - Skrevet for ca. 7 måneder og 11 dage siden (d. 10. oktober, 2012 · kl. 00.48)

Hej pernille , det tror jeg jeg kan klare alle reservedele kan fås selv til mine primusser,brændere,pumpelæder ,rensenåle osv.---ring på 20431787 ,har imin samling af veteranbiler på15,-------pas nu på ------hjertet den eneste model i VERDEN fra 1924 med håndlavede skærme i MESSING.70 veteranknallerter,35 traktorer osv.

Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 7 måneder og 1 dag siden (d. 20. oktober, 2012 · kl. 07.46)

Svar til Pernille85b:
Hej Pernille
Jeg har 4 stk. til salg og de virker
Vh. Leif

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: