Hej, jeg fandt i går eftermiddag den 10/3 et par søde feminine stole her på GG - overskriften var "billige stole" og prisen var 325,- for begge stole. jeg skriver på annoncen at jeg gerne vil købe stolene. Efterfølgende ringer jeg, telefonen besvares ikke, jeg indtaler besked om, at jeg meget gerne vil købe stolene. Sælger ringer mig op og siger at der allerede er en del der har ringet (det er 50 min. siden stolene er lagt ind) derfor vil han have lidt mere for stolene, han siger ordret "450,- kr. og stolene er dine", jeg accepterer og spørger om de kan hentes med det samme, det passer ikke sælger så godt, aftalen bliver at jeg skal hente dem idag søndag kl. 9.00.
SÅ ringer han et par gange ved 21-tiden i aftes, jeg er ikke ved telefonen, men han lægger en besked på svareren og siger direkte "de stole du har købt for 450,- kr." den handel vil han gerne anullere fordi han nu er blevet budt 2000,- for stolene?????
Jeg blev virkelig ked af det, havde glædet mig til at skulle hente dem og set dem for mig i mit soveværelse.....kan det virkelig være rigtigt at sælger bare bryder en indgået aftale, jeg har selvfølgelig gemt kopi af annonce og beskeden på min telefonsvarer.
Er der nogen der ved om jeg kan gøre noget som helst?
Er det virkelig så dybt moralen er sunket i Danmark, før i tiden var en aftale altså en aftale....er det ikke sådan mere???
Gul og Gratis