• 498.455 annoncer
  • 43.614 nye annoncer
  • 1.252.123 medlemmer
  • 642 online
Tråd startet: d. 10. marts, 2012 · kl. 15.13
Sidst opdateret: d. 10. marts, 2012 · kl. 15.13
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 10. marts, 2012 · kl. 15.13)

erhvervshylder - pris?

jeg søger kloge hoveder

jeg har de her hylder, som oprindeligt er købt til erhverv - da indehaveren ville have nye, fik jeg disse. har aldrig rigtig fået afvide hvad de koster, men de sku være dyre.. er der nogen der kan sådan ca, kan sige hvilket prisleje de ligger i? da man ikke kan sætte billeder ind her, kan de sendes til mail eller tlf
eller evt. hvad sådanne hylder hedder

det er sådan nogen hvide plader, der går fra gulv til loft i et alm. rum . der er i alt 3 af disse. det er med glashylder, hvor det der holder hylderne går over pladen, og derved holder pladen fast, som er sat mellem "lister" noget, der er skruet fast. derfor er det muligt at rykke rundt på hylderne tilsætte flere eller fjerne.. der er 15 hylder nu.. det er pga. systemet også nemt at udvide systemet - endelisten fjernes (ikke den der er skruet fast, men den der ligesom lukker det hele for udseendets skyld) endnu en liste skrues fast, sådan så der er plads til endnu en plade mellem de 2 lister.. pladen sættes imellem, og en holder til hylden sættes i de huller der er i listen, sådan så holderen går over pladen, og så sættes hylden ind i holderen. og vupti, så er der 4 plader hvor der kan sættes hylder i forskellige højder osv.

håber der er nogen der evt. ved , hvad denne slag hyldesystem hedder, eller evt. hvad de er værd..

mvh.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: