• 500.319 annoncer
  • 49.453 nye annoncer
  • 1.253.782 medlemmer
  • 9.623 online
Tråd startet: d. 27. februar, 2012 · kl. 21.48
Sidst opdateret: d. 28. februar, 2012 · kl. 09.22
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 27. februar, 2012 · kl. 21.48)

Mine hostende damer.

Halløj derude!(;
Jeg har to dejlige hopper som er begyndt på noget små hosteri. Nogle der kender en nem og billig løsning?(;

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 27. februar, 2012 · kl. 22.15)

Nuzerpien skrev:
Halløj derude!(;
Jeg har to dejlige hopper som er begyndt på noget små hosteri. Nogle der kender en nem og billig løsning?(;

Det kommer jo helt an på hvorfor de hoster. Det kan der være flere grunde til, forkøelse, orm mm.
Få nu en dyrlæge til dem, selv om det ikke er den billige løsning som du søger, men det skylder du dine dyr.
De har ikke bedt om at komme til dig, det er dig der har bedtdem om at komme til dig. Så det hedder dyrlæge når de fejler noget.

Simba84 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 28. februar, 2012 · kl. 07.42)

Er det når den står i boxen eller når du er ude at ride.??? Det kan være en almindelig forkøllese eller, stald hoste vis hun hoster meget når du er ude at ride kunne det skylles at den har stald hoste.. Min venindes hest har også stald hoste hun dyppede hesten hø i vand, og lod det dryppe af siden da hostede hesten ikke mere.. Vis det ikke er årsagen synes jeg du skulle kontakte dyrlægen..

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 28. februar, 2012 · kl. 09.22)

min hostede os en del det viste sig at være heste virus osse kaldt abort virus den smitter af helvede til og skal behandles af en dyrlæge da det ellers kan sætte sig fast i luftvejne
så samme råd fra mig som de andre os skriver ring til dyrlægen

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: