Tråd startet: d. 27. februar, 2012 · kl. 18.53
Sidst opdateret: d.  7. februar, 2013 · kl. 12.06
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#16 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  8. marts, 2012 · kl. 21.19)

Svar til Raahauge_L:
Nu kender jeg en der arbejder for Canada Goose, og hun siger at de selv kan have svært ved at se om det er en fake, da dem ude i østen efterhånden er blevet ret gode til at efterligne .

#17 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d. 10. marts, 2012 · kl. 10.01)

Svar til molopo:
Jeg har en ægte liggende, tror bare min søn render i den i dag, tager nogle fote, det er en rød small pigemodel, han er ligeglad han synes ´bare den er fed, den kan du få billigt, har en lille revne bagpå mvh sanne 20896698 send sms så skal jeg sende foto af en ægte

#18 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d.  8. april, 2012 · kl. 22.07)

Hvis du køber en goose jakke hvor mærket sidder på højre side af armen er den falsk

#19 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d.  8. april, 2012 · kl. 22.10)

Jeg kender faktisk en der sælger en Ægte Goose, købt kold osv. Hun hedder Fie Sølverblad og kommer fra Odense, du kan prøve at skrive til hende over facebook hvis du har det.

#20 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 22. april, 2012 · kl. 18.24)

efter det jeg har læst i de links og det jeg kan se på billederne ser den har ægte nok ud
http://www.guloggratis.dk/mode/herretoj/jakke/annonce/15052857-canada-goose...
Mvh Lasse

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Fedt tøj til store mænd
Smarte jeans, skjorter, trøjer m.m. Str. 2XL-8XL.
Super priser!
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Løbe- og vandresokker
Wrightsock holder fødderne tørre og forhindrer vabler.
Bestil på wrightsock.dk

#21 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 27. april, 2012 · kl. 14.32)

Svar til molopo:
Hej

Jeg har en ægte jeg har købt i en sportsbutik, hvis du er intrasseret vil jeg gerne sende dig nogle billeder så du ved hvad du skal kigge efter ved en brugt herinde

#22 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 11. maj, 2012 · kl. 22.23)

Svar til molopo:

http://www.canada-goose.com/archives/5125/top-five-ways-to-spot-a-fake/ Dette er canada goose egen hjemmeside, de giver råd til hvordan man spotter en fake. Men jeg vil nu sige det samme som de andre det er altså bedst at købe dem i en enligt butik, hvis du skal købe over nettet, så har de også på hjemmesiden en liste over godkendte butikker. Hvis man køber den i en butik kan man jo også bytte den hvis den er for stor eller hvis der er fejl på. og så er det bare lækkert at få en splinter ny jakke mean you really care.

#23 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. maj, 2012 · kl. 19.03)

Jeg har en ægte goose jakke til salg vis det er

#24 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. maj, 2012 · kl. 19.17)

Svar til Simonbersang:

Den du har til salg er godt nok ikke ægte....!!!! Den stinker langt væk af kopijakke til 800 kroner og den er anmeldt til supporten.

#25 - Skrevet for ca. 9 måneder og 28 dage siden (d. 26. juli, 2012 · kl. 20.36)

Svar til Kbaby:
Hejsa. Har lige læst at du har skrevet snart 100% er fake, altså dem uden kvitt.
Jeg har en til salg, min kvitt. har jeg smidt ud, men den er 110% ægte, og hvis der var nogle tvivl ville jeg tage køberen med til Tjek, så hun/han skulle være sikker. De hentyder til at det er alle.

kh

Fedt tøj til store mænd
Smarte jeans, skjorter, trøjer m.m. Str. 2XL-8XL.
Super priser!
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Løbe- og vandresokker
Wrightsock holder fødderne tørre og forhindrer vabler.
Bestil på wrightsock.dk

#26 - Skrevet for ca. 9 måneder og 28 dage siden (d. 26. juli, 2012 · kl. 20.36)

Svar til Moskan :
Du*

#27 - Skrevet for ca. 9 måneder og 28 dage siden (d. 27. juli, 2012 · kl. 10.23)

jeg vil sige at det er MEGET nemt at se forskel på en ægte og en fake... 1 pelsen-2 mærket, 3 kvaliteten,4 detaljerne. og sidst men ikke mindst, der er nr inde i jakken;-) jeg har unisex modellen til salg herinde, du kan tage et kig, den er 200%ægte og er brugt 14 dage.

#28 - Skrevet for ca. 9 måneder og 15 dage siden (d.  9. august, 2012 · kl. 00.52)

Se her : http://www.guloggratis.dk/mode/herretoj/jakke/annonce/16311257-stone-island...

#29 - Skrevet for ca. 7 måneder og 9 dage siden (d. 15. oktober, 2012 · kl. 09.08)

Svar til molopo:
Der er mange kendetegn ved de fake jakker, pelsen på kraven er ofte meget lys på en fake, på mange af de fake jakker kan man lyne kraven af, og ribkanten ved hånden er tit i farvet stof herinde skal du lede efter en med "rigtig" pels, ingen lynlås ved hætten, og sort ribkant

#30 - Skrevet for ca. 7 måneder og 3 dage siden (d. 21. oktober, 2012 · kl. 00.42)

Svar til Rebecca2:
Svar til Rebecca2:
Svar til Rebecca2:
Det er ærgelitg at der er tvivlsomme elementer der gør det svært for ærlige sælgere.Hvis jeg ikke kan sælge min Goose parka her ved du så noget om hvor jeg så kan

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: