• 495.774 annoncer
  • 46.623 nye annoncer
  • 1.254.859 medlemmer
  • 5.361 online
Tråd startet: d. 27. februar, 2012 · kl. 18.53
Sidst opdateret: d.  7. februar, 2013 · kl. 12.06
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

molopo Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#1 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 27. februar, 2012 · kl. 18.53)

Canada Goose

Hej forum. Har haft kig på en Canada Goose jakke til fruen, og kan se at der er forskel på logoet inde i jakken. Nogen har en gås indvendigt, mens andre har det samme mærke som der er udvendigt på ærmet. Er den med gåsen fake ? Mvh

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 27. februar, 2012 · kl. 19.07)

Svar til molopo:
Hvis du køber den på nettet ville jeg være mere end forsigtig, faktisk ville jeg holde mig til en fysisk butik, læs en "godkendt" forhandler, og det er sikkert og vist at hvis det lyder for godt til at være sandt,så er det sikkert heller ikke sandt..

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 27. februar, 2012 · kl. 19.10)

Svar til helena feldborg andersen:
Det var faktisk med henblik på at købe en brugt her på guloggratis. Mvh

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 27. februar, 2012 · kl. 20.33)

Tror ikke jeg ville turde købe den herinde. Der er efter sigende rigtig mange fake jakker i omløb.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 27. februar, 2012 · kl. 21.17)

Svar til alk1:
Der findes trods alt stadig ærlige mennesker i denne verden og sikkert også nogen med en ægte canada goose jakke som ønsker den solgt - man behøver vel ikke at gøre deres salg mere besværligt. Der må være nogle detaljer / forskelle som kendetegner en ægte eller uægte jakke. Det er derfor jeg spørger ind til det med logo indvendigt i nakken - det burde være samme mærke der sidder dér. Mvh

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Fedt tøj til store mænd
Smarte jeans, skjorter, trøjer m.m. Str. 2XL-8XL.
Super priser!
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Løbe- og vandresokker
Wrightsock holder fødderne tørre og forhindrer vabler.
Bestil på wrightsock.dk

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 27. februar, 2012 · kl. 22.23)

Der er ganske overvældende store chancer for at købe en kopi, hvis du vælger at købe en brugt jakke. Det er IKKE nok at der er kvittering på den, da mange kopi-jakker er solgt fra onlinebutikker der også udskriver kvitteringer. Det gør bare ikke jakkerne ægte.

Der er gode muligheder for at tjekke om en jakke er ægte her: http://tinyurl.com/7xfm886

Kat

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 28. februar, 2012 · kl. 09.15)

Svar til molopo:
Det indvendige logo skal du ikke være så nervøs for (så vidt jeg husker) - især da hvis det er en kopi så kopiere de jo det hele;)

Der er forskeldige logoer alt efter modellen, alder m.m - tjek evt GG´egen hjemme side - de har jo ikke alle ens detajler.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 28. februar, 2012 · kl. 17.52)

Der må være nogle hardcore CG folk her på siden?

Hvad med hætten ? Jeg har set en CG Chilliwack med helt hvid pels i hætten og en anden med mere mørke nuancer. Hvad er ægte og hvad er falsk ? Mvh

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 28. februar, 2012 · kl. 18.36)

Hvis du køber en Canada Goose-jakke herinde vil jeg skyde på at meget tæt på 100 % er kopier. Alle dem der skriver "kvitteringen er blevet væk under flytning" eller "jeg skriver gerne en håndskrevet kvittering", er kopier. Det er ret nemt at se, for man kan tjene 2-3000 kroner hver gang man laver det nummer, og mange af kopijakkerne kommer i omløb på den måde.
På denne side (http://tinyurl.com/7xfm886) kan du se hvordan du kender en ægte jakke. Det giver ikke rigtigt mening at indsætte teksten fra siden, da billederne ville mangle. som du vil opdage er det så svært, at eneste reele chance for at få en ægte er at købe den i fysiske butikker. 9/10 af dem der sælges på gulgratis er kopier.
Bare for at slå det helt fast:CG-jakker sælges ikke online med rabat. og husk så at kopierne er lavet med materialer fra dyr under rigtigt forfærdelige forhold. ægte jakker er lavet under kontrol med dyrevelfærd.

Kat

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 28. februar, 2012 · kl. 21.02)

Svar til Kbaby:
Tak for dit link Kbaby - præcis hvad jeg søgte

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Fedt tøj til store mænd
Smarte jeans, skjorter, trøjer m.m. Str. 2XL-8XL.
Super priser!
Bliv røgfri for 0 kr!
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Løbe- og vandresokker
Wrightsock holder fødderne tørre og forhindrer vabler.
Bestil på wrightsock.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 28. februar, 2012 · kl. 21.12)

molopo skrev:
Svar til alk1:
Der findes trods alt stadig ærlige mennesker i denne verden og sikkert også nogen med en ægte canada goose jakke som ønsker den solgt - man behøver vel ikke at gøre deres salg mere besværligt. Der må være nogle detaljer / forskelle som kendetegner en ægte eller uægte jakke. Det er derfor jeg spørger ind til det med logo indvendigt i nakken - det burde være samme mærke der sidder dér. Mvh
Ja, selvfølgelig findes der stadig ærlige mennesker. Heldigvis for det :-)Men selv for fagfolk kan det være meget svært at se hvilken en der er ægte og hvilken en der er falsk.
Men hvis pelsen i hatten fælder meget er det en fake (det er som regel kattepels)

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 29. februar, 2012 · kl. 18.12)

Svar til alk1:
Hvis selv fagfolk har problemer med at udpege falsk/ægte så bliver det bliver vist for omstændigt. Hun kan få en H&M kan hun

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d. 29. februar, 2012 · kl. 22.05)

molopo skrev:
Svar til alk1:
Hvis selv fagfolk har problemer med at udpege falsk/ægte så bliver det bliver vist for omstændigt. Hun kan få en H&M kan hun :)

Køb den i en butik, så er du sikker på ægtheden. Og gem kvitteringen hvis den skal sælges videre. En jakke uden kvittering er mindre værd end et brugt vattæppe fra Jydsk.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2012 · kl. 18.38)

molopo skrev:
Svar til alk1:
Hvis selv fagfolk har problemer med at udpege falsk/ægte så bliver det bliver vist for omstændigt. Hun kan få en H&M kan hun :)

Ja, og med en HM model er du også ret sikker på at få en ægte, de er ikke så attraktive at kopiere Det er bare ærgeligt at en ellers lækker og varm jakke bliver kopieret på den måde, jeg gider ikke have en, netop fordi der er så mang kopier, og så er det faktisk ikke så koldt i DK at jeg vil give min. 5000,- for en jakke der er skabt til langt koldere klima.

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  8. marts, 2012 · kl. 18.01)

Fagfolk kan nemt spotte en kopi, kvaliteten er jakken er meget bedre på en ægte fremfor en falsk, pelsen ligeledes.
men kan kun anbefale - http://magazine.trendsales.dk/blogs/trendsales/2011/11/7/saadan-spotter-du-...

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: