• 498.797 annoncer
  • 52.229 nye annoncer
  • 1.253.013 medlemmer
  • 4.391 online
Tråd startet: d.  6. januar, 2012 · kl. 23.25
Sidst opdateret: d. 15. marts, 2013 · kl. 16.01
Antal brugere der overvåger denne tråd: 4

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  6. januar, 2012 · kl. 23.25)

Alt for dyre brugte computere

Nu har jeg igennem et længere stykke tid holdt øje med stationar computere her på gul og gratis, og ja ved godt folk vil have så meget de kan få for deres ting...MEN... 80 procent af computere herinde er alt alt for dyre hvis man tænker på de er brugt, har nu valgt og købe en ny, laver simpel hen denne tråd for og høre om andre er enige i mine oplevelser.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  6. januar, 2012 · kl. 23.32)

Brugt hardware falder meget i pris
Der er mange der feks sælger deres pc til over 3kilo
Med hardware der er meget gammelt og ikk en skid værd!
Folk tror at deres ting er guld værd , men som sagt falder prisen meget på brugt hardware.
Tjek min annonce og sig hvad du syns om den ?

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  6. januar, 2012 · kl. 23.35)

Har kigget på din annonce. hvis din computer lover det den holder er prisen ganske real for en brugt com. undrede mig lidt over den skulle kunne køre de nye spil på ultra og ultra high..

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  6. januar, 2012 · kl. 23.53)

Kan kun være enig med jer. Både de stationær computer samt de bærbar er alt for dyre, når man tænker på de er brugte.
Man kan jo købe en helt ny bærbar fra 2000 kr og op.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  6. januar, 2012 · kl. 23.57)

syns os prisen er fin med det hardware der i og ja den den tækker de nye spil såsom bf3 hvor halv delen er sat på high og den anden halv del på ultrahigh og crysis 2 på ultrahigh med god fps , men har kun spillet i 1360x768 opløsning da min 50tommer plasma tv ikke tar mer , tro det er fordi jeg bruger dvi to vga adapter på kortet , men det kan du måske gør mig klogere i ?

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  7. januar, 2012 · kl. 00.00)

Tror jeg på et tidspunkt solgte min stationære computer incl. skærm til et familiemedlem for ca. 350 kr. Mener computeren var ca. 2 år, og selv om jeg havde givet noget mere i anskaffelse for computeren var jeg tilfreds bare at få lidt for den, og at der var nogle som kunne bruge den end ikke at få noget for den og bare smide den til genbrug.

MVH

Peugeot106

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  7. januar, 2012 · kl. 00.05)

nej game star ikke umiddelbart da den i teorien ikke burde køre den opløsning uden lag...:) og ja folk glemmer tingene er brugt, lige meget om de er en uge gammel eller et år... brugt er brugt... og som køber ved jeg jo ikke hvad for ostemadder eller sodavand der har været i nærheden af computerens indre... ja der er mange ting der gør jeg synes folk skulle tænke sig om en ekstra gang før de sætter deres com for høhjt. folk som mig selv der kigger efter en computer et stykke tid.. jamen jeg synes feks 7000 er for meget for en bruigt i72600 når jeg kan få en ny for 8-9000... men er self. op til folk selv men jeg vil da råde folk til lige og undersøge grundigt hvad de kan få for samme penge eller lidt mere for noget helt nyt.. med 2 års garanti.:)

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  7. januar, 2012 · kl. 00.09)

Svar til Noaim:
du har helt ret

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  7. januar, 2012 · kl. 00.46)

Det kan som regel ikke betale sig at købe brugt elektronik fordi det forældes så hurtigt...jeg går efter nyt...

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  7. januar, 2012 · kl. 08.40)

Svar til Hotnugger:
Det er vel også mere sikkert, for når man køber brugt, er det ikke altid div. kviteringer haves, og så er varen mere el. mindre værdiløs. Så det kan godt betale sig at købe nyt.

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  7. januar, 2012 · kl. 10.15)

Hvis noget er sat for højt i pris så kan man da lade være med at kigge på det.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  7. januar, 2012 · kl. 10.43)

Moderne elektronik KAN det ikke betale sig at købe brugt set i forhold til det bøvl man kan få med det og så er det som sagt forældet inden det bliver solgt...som nyt. Desuden er det meste moderne elektronik noget billigt bras som bare skal smides væk hvis det brokker sig.

Undtaget er åbenbart de der Iphones og lign....dem er folk så liderlige efter at de betaler formuer både brugte og nye og bliver snydt så vandet driver. Personligt hader jeg de ting for folk bruger dem bare til spil og andet lort, men de er faktisk beregnet til forretnings-folk eller lign. Jeg har selv en gammel Siemens C25 og den er alt rigelig til mig. Nå, men jeg er jo også gammel...det er nok derfor.
just my 10c

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  7. januar, 2012 · kl. 21.13)

Srens Auto Handel skrev:
8) Hvis noget er sat for højt i pris så kan man da lade være med at kigge på det.

Jeg så en annonce i dag med en stationær. En pentium 4 med 80 GB IDE harddisk og 1 GB DDR1 inkl gammel skærm.
PRIS : 3000,-
Kiggede lige en extra gang, var faktisk ved at falde ned af sofaen,
da sådan en PC ikke er mere end 100kr

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  8. januar, 2012 · kl. 00.15)

Tjek min ud
Har et tilbud kørende, en helt ny Iphone 4 16GB Sort + Gamer-PC for 5500,-
Billederne kan ses på annoncerne.

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  8. januar, 2012 · kl. 02.02)

Emrecan skrev:
Tjek min ud
Har et tilbud kørende, en helt ny Iphone 4 16GB Sort + Gamer-PC for 5500,-
Billederne kan ses på annoncerne.

Ingen reklame i forum
Den PC til 2900,- er så også i overkanten i forhold til hvad man kan få nyt for de penge

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: