• 500.319 annoncer
  • 49.453 nye annoncer
  • 1.253.782 medlemmer
  • 9.623 online
Tråd startet: d.  3. januar, 2012 · kl. 20.09
Sidst opdateret: d. 10. januar, 2012 · kl. 18.11
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  3. januar, 2012 · kl. 20.09)

peugeot 406

hej er der nogle her inde som har kendskab til en peugeot 406. vil nemlig gerne have sådan en.. nogle som ved hvor man skal kigge ang fejl-rust
hilsen jannie

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  3. januar, 2012 · kl. 20.45)

listen over fejl på peugeot 406 er lang. rust er som regel i paneler og ved dørhængsler. Yndervogn komponenter går generalt i stykker på peugeot.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  3. januar, 2012 · kl. 20.46)

tag en med mek med ud og kigge, eller få den checket der hvor du plejer at få lavet bil inden køb

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  3. januar, 2012 · kl. 21.17)

Tjek for rust... Jeg byttede mig til en - udenpå så den ud som ny - i bunden var den så råden den ikke en gang kunne klare et dækskifte

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  4. januar, 2012 · kl. 08.24)

ok tak skal i have... jeg har nemlig haft en bare en 306 og der siges at en 406 skulle være beder, fordi den ikke har en bagbrog. det var nemlig den som altid gik i stykker på min den gamle 306

Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  4. januar, 2012 · kl. 13.07)

Svar til jannnie:
Vi havde en 406'er 1996, aldrig undervognsehandlet, men alligevel totalt rustfri.Har haft 3 406'ere og mener at det generelt er en god bil og meget behagelig at køre i!

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  4. januar, 2012 · kl. 13.44)

Svar til jensbryde:
okay jamen det er jeg da glad for at høre... jeg skal nemlig ud at kigge på en på lørdag.. men har også hørt mange sige det er en god bil... hilsen jannie

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  4. januar, 2012 · kl. 13.45)

Har en 406 til salg med fortsat garanti mod gennemtæring ca 2 år endnu. Stort set som ny nedenunder.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  4. januar, 2012 · kl. 14.45)

Svar til gog2:
hej nej ellers tak den er for dyr det skal bare være en billig en efter som det er bil numer 2 hilsen jannie

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  5. januar, 2012 · kl. 08.02)

Svar til jannnie:
Hej Janni har 406 ST 2,0 stc. til 27500 kr har lige fået skiftet kaliper bag på samt ny tandrem og vandpumpe. en fin rummelig bil til pengene der er alt i udstyr klimaanlæg elruder elspejle regnsensor højdejuster sæde anhængertræk.
Hilsen Morten ps. bilen blev synet 1/7 2011

Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  5. januar, 2012 · kl. 16.32)

Hej, genneralt er det nogle gode biler og ruster ikke ret meget,køb en der har været textylbehandlet fra ny af, se dig godt for og tag en med der har forstand på biler med ud og se på den, men der findes desværre også meget lort,men der er også nogle der er rimelig pæne af og til.Det er vigtigt og gå efter nogen der kan dokumentere at de er passet så går du som regl ikke forkert i byen.Husk også og kikke om de har haft nogen skader og hold dig langt væk fra dem der har haft store skader,en skærm eller en dør betyder ikke så meget.Husk også og få papier på hvor når tandrem og vandpumbe er udskiftet da det er rimeligt dyrt og få lavet.MVH.ERIK.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  8. januar, 2012 · kl. 17.51)

Har selv en 406 2.2 hdi stc. den runder snart 250.000 km og der er ingen rust, kører rigtig godt og har ikke haft de store problemer med den. har haft den til salg men der er vist finanskrise, der var ingen interesserede så jeg kører bare vidre men ville gerne ha mig en 407 kan kun anbefale den. meget bil for billige penge.

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  8. januar, 2012 · kl. 18.47)

hej haft 406 de sidste mange år har pt en 2,0 hdi fra 99 nye model .. km 418 kører fint sjældent de store problemer kører 35000 årligt de kan ruste i fronthjelm og paneler .. dog sjældent hvis de undervognsbeh og hulrums beskyttet

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 10. januar, 2012 · kl. 18.11)

Husk og tjek det elektriske det er tit det der er i stykker på dem har min 406 nummer 2 nu og er rigtig glad for den men som regl tjek instrumentering, varme i sæder, el ruder, nøglen passer i dørene da låsen har det med at gå i stykker i dørene og hvis du køber en ældre model så forhør om den evt. har fået skiftet stempel ringe da den ellers godt kan bruge en del olie hva noget peg. gjorde som garenti men ik alle fik det lavet den gang...

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: