Tråd startet: d. 12. December, 2011 · kl. 13.51
Sidst opdateret: d.  7. December, 2012 · kl. 16.26
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 12. December, 2011 · kl. 13.51)

bil på afbetaling uden udbetaling

hej står og skal brug en bil på afbetaling da jeg står i rki nogen der ved hvor men kan købe en bil på afbetaling uden udbetaling når men stå i rki?

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 12. December, 2011 · kl. 13.53)

Svar til nette300:
Der har været oprette lign. tråde her i forummet, om samme problem. Men hvormeget har du at ofre på en bil, for der findes brugte biler til rimelige små penge inde på G&G.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 12. December, 2011 · kl. 14.30)

Jo da.. du kan få nøgler og indregi lige med det samme og så glemmer jeg bare alt om bilen

tror du får meget svært ved at købe en bil uden udbetaling... RKI eller ikke rki

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 12. December, 2011 · kl. 14.56)

Ho ho ho jeg giver dig gerne en bil, altså at du er i RKI er da en sikkerhed i sigselv på man ikke får pengene. Det viser bare du har snydt andre før, samtidig vil du handle igen dog helt uden sikkerhed he he.
Jeg ved jo bare ikke om jeg skal sige he he he eller ho ho ho.
Jeg går ud fvra indlægget er seriøst ment ikke noget med gave fra julemanden.

men bjarne hjrth automobiler silkeborg har det du søger dog 5 gange overpris på alle deres biler

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 12. December, 2011 · kl. 17.10)

Svar til nette300:
Hej hvilken pris tænker du på, når du skal handle.

Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 15. December, 2011 · kl. 12.12)

Svar til GAVEN:
jeg står os i rki men af princip .. for hva ik helt enig i den regning jeg fik fra ok benzin. da de mente jeg havde brugt 1000kr til diesel .. men har aldrig haft en diesel eller lånt mit benzin kort ud.. og står i rki for latterlige 1000 jeg ik vil betale af princip. nu venter jeg bare på at blive indkaldt til foged retten så de lige kan få den med sig os.. for jeg har mit på det tørre og de skal betale det hele når de taber. (og jeg har alle de kvit fra ver gang jeg har tanked) men pga en fejl sidder jeg i rki nu .. jeg kunne vælge at betale de latterlige 1000kr .. men gør man det en gang kommer de sikkert bare igen

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 17. December, 2011 · kl. 08.44)

Jeg forstår heller ikke at man ikke bare køber en bil til 3-4000 kr med et halvt år til syn. Når den så skal synes ringer man til skrothandleren og han henter den og giver 2000 kr eller mere for den.
Kan bilen styre og bremse og er ok teknisk, kan lidt skærmkantrust være ligegyldigt.
Hvis man ikke kan skaffe 4000-5000 kr i løbet af kort tid, vil jeg mene at man er totalt hjælpeløs og sikkert ikke har brug for en bil.
Det er ingen skam at være fattig.
Jeg køber selv biler i den prisklasse, og har ikke de store problemer med dem.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 17. December, 2011 · kl. 16.02)

nette300 skrev:
hej står og skal brug en bil på afbetaling da jeg står i rki nogen der ved hvor men kan købe en bil på afbetaling uden udbetaling når men stå i rki?
Bjarne Hjorth i Silkeborg, han fortager sig sådan nogle handler!

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 18. December, 2011 · kl. 02.47)

tjek dem her www.billig-online.dk har ikke hørt dårligt om dem, de tager mellem 4-6000 i udbetaling. og synes egentlig deres priser virker fornuftige modsat bjarne hjorth der jo som bekendt mener at en bil man kan købe til 10-12 kg selvfølgelig skal koste 30000 hos ham:-)

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 18. December, 2011 · kl. 02.51)

Jeg tror dog ikke at det kan lade sig gøre nogen som helst steder , hverken privat eller hos forhandlere at købe noget uden en udbetaling. det giver jo lidt sig selv.
Og til Gaven: vil jeg dog sige at bare fordi man står i RKI betyder jo ikke at man har snydt andre. røg du på røven og var nødt til at sælge hus og bil og stadig stod med gæld du ikke kunne betale, ville du også ende der. har du snydt????????

Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 23. December, 2011 · kl. 19.31)

hold dig langt væk fra bjarne hjorth i silkeborg,,det fører kun skidt med sig,,han er jordens mest ubehalige karl og svindler.

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 13 dage siden (d. 11. June, 2012 · kl. 23.29)

nogen der kan fortælle mig hvor man kan købe en bil uden udbetaling?? det skal lige siges at jeg IKKE er rki registret, men finaserings firmaerne/bankerne vil ikk låne fordi de mener jeg ikk tjener nok fordi jeg ikk har en indkomst på over 200.000kr før skat, hvilket jo er noget P.. da jeg har 1500 kr til og smide til bil hver månede.. er der nogen der ved nogen steder man ka lave afdrags ordning selv om man ikk tjener over 200.000 om året, ville virkelig hjælpe skal bruge en bil:( PS. er IKKE registeret i rki

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 13 dage siden (d. 12. June, 2012 · kl. 00.09)

Svar til kbh666:
Tag nu ved lære af det råd jeg gav dig (og din mor) i din egen tråd.

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 13 dage siden (d. 12. June, 2012 · kl. 10.32)

fis af fc40435203

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 12 dage siden (d. 13. June, 2012 · kl. 17.46)

A1 biler der kan man købe uden udbetalning

& det ligger tæt på Middelfart

Google A1 Biler så kan du selv se.....

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: