• 500.220 annoncer
  • 48.860 nye annoncer
  • 1.253.957 medlemmer
  • 4.164 online
Tråd startet: d.  9. december, 2011 · kl. 22.28
Sidst opdateret: d.  3. juli, 2012 · kl. 22.53
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  9. december, 2011 · kl. 22.28)

er i tvivl alm barnevorgn eller kombivorgn

Står og ved ikke helt hvad jeg skal købe den alm strørelse barnevogn eller en kombivorgn ved bare det skal være en emmaljunga . Da jeg ik er så høj igen tænkte jeg det måske var smart med en kombi .. hvad ville i der ude andbefale man købt er der fordel og ulemper ved de forskellig ???

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  9. december, 2011 · kl. 22.53)

Jeg ville aldrig selv vælge en kombi. Men kommer jo an på hvor lang tid du planlægger dit barn skal sove i den. Den er jo noget mindre end en barnevogn og begrænser derfor tiden til sovebrug

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  9. december, 2011 · kl. 22.56)

Har selv haft tre emmaljunga barnevogne, og har været rigtig glad for dem. Der er bare et stort minus ved den nye model, det nye bremsesystem knækker rimelig nemt snakkede med forhandleren som sagde de havde rigtig rigtig mange til rep. Ved ikke om den model der kommer har samme system

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  9. december, 2011 · kl. 23.25)

Jeg ville ikke vælge kombi hvis du planlægger at barnet skal kunne sove i den mere end et lille års tid. da de jo som du sikkert ved ofte kun har et liggemål i selve barnevognsdelen på ca. 80 hvor imod barnevognen har 97 cm. vi har selv haft emmaljunga dog ikke med det nye stel. og ville hvis det skulle være aktuelt vælge barnevogn igen frem for kombi. der er fordele og ulember ved begge dele men tror du skal gøre op med dig selv til hvad og hvor længe vognen skal bruges. held og lykke i Jagten

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  9. december, 2011 · kl. 23.41)

Svar til 1234mulle :
Hvis I har pladsen, kunne I købe en kombivogn og bruge den til "alt" her i starten, senere når den bliver for lille til at sove i, kunne I købe en større vogn brugt, denne skulle så "kun" bruges til at sove i.
Da vi købte barnevogn i tidernes morgen var det temmelig svært at få vogne med indstilleligt håndtag, hvilket var nødvendigt når der er 40 cm`s forskel på mor og far.
Men en vogn der bare skal have et fast stå sted, behøver ikke indstilleligt håndtag.

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 10. december, 2011 · kl. 09.43)

da vi har en ret lille bil valgte vi en kombivogn til at starte med. senere gjorde vi som molini skriver. der købte vi en støre til at sove i,

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 11. december, 2011 · kl. 18.18)

Tak for jers råd det heller ikke nemt og finde ud af , det er en helt jungel når man skal ud og finde vorgn til de kære små det bliver vist til begge dele en emmaljunga på uniq stel og så en emmaljunja nitro klapvorgn med en city bag

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 11. december, 2011 · kl. 23.11)

Svar til 1234mulle :
Held og lykke. Tillykke med familieforøgelsen.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 12. december, 2011 · kl. 13.55)

Svar til molini:
Tak

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 13. december, 2011 · kl. 19.23)

1234mulle skrev:
Tak for jers råd det heller ikke nemt og finde ud af , det er en helt jungel når man skal ud og finde vorgn til de kære små det bliver vist til begge dele en emmaljunga på uniq stel og så en emmaljunja nitro klapvorgn med en city bag :-)

Jeg kan da anbefale en Emmaljunga barnevogn som den du lige har solgt til os!

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 26. december, 2011 · kl. 17.38)

vi har haft en emmaljunga klapvogn med en lift nede i som en slags kombi vogn. vi havde 2 små med 16 måneder i mellem og det har fungeret rigtig godt! bagefter brugte vi bare klapvognen som klapvogn! ( hvis I vil ud og invistere i mere end et køretøj! ) held og lykke med det !

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 10. januar, 2012 · kl. 08.55)

Svar til 1234mulle :
jeg har en fra 2009 til salg herinde i det "Leatherrette" er i læderlook og det falmer IKK som de sorte ellers alle sammen har tendens til... den er super fin, og baby alarmerne fra Super Nova incl, dyne og pude og kørepose kan også følge med, og så også en madras fra Arosleep.. og den originale som uåbnet, kig på det hvis det skulle ha interesse... men jeg ville heller ikke købe det nye stel dengang, blev faktisk frarådet det af en forhandler, idet der var for mange rep på dem... mvh Sanne

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 25. januar, 2012 · kl. 14.06)

Jeg vil lige blande mig for hvis det er første gang du skal købe barnevogn, så kik ind på forbrugerstyrelsen side tænk! og se hvilken barnevogn der er bedst i test, i stedet for at købe den der er smartest

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 31. januar, 2012 · kl. 19.13)

en kombivogn kan sagtens bruges til at sove i, vis man køber en voksipose eller lignende. det har vi brugt.

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  7. februar, 2012 · kl. 19.54)

Hejsa. Jeg har selv en bette fyr på 6 måneder. Og vi valgte at købe en god klapvogn i stedet for, da det er det vi vil komme til at bruge i længere tid, så de penge er givet godt ud. Vi har så bare brugt en lift i vognen, så den bruges både som "barnevogn" og når bette fyren er for stor til den, så bruger vi en voksipose. Det vil jeg helt klart anbefale. Og så fylder den jo næsten ingenting set i forhold til en barnevogn. Hvis det har interesse, så har jeg faktisk vores klapvogn til salg. V.h. Vicki

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: