• 498.530 annoncer
  • 45.831 nye annoncer
  • 1.254.327 medlemmer
  • 4.360 online
Tråd startet: d.  5. december, 2011 · kl. 09.58
Sidst opdateret: d. 25. juni, 2012 · kl. 00.29
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  5. december, 2011 · kl. 09.58)

Nigeria svindler igen

Jeg har nu også fået mail fra en americansk statsborger ved navn Jane Blessing
Hun vil have mig til at sende en vare til hendes datter i Nigeria.

Jeg sendte dog ikke noget og gav hende ingen informationer, da jeg synes hendes mail så mærkelige ud. Helt klart google translate.
Jeg tjekkede hende lige og fandt ud af at hun er en svindler!

Pas på alle jeg med især elektroniske ting til salg...

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  5. december, 2011 · kl. 10.00)

Svar til l_alle_dj:
Snusfornuftigt af dig, ikke at engagere dig dybere i lal med svindlere. Vh. T

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  5. december, 2011 · kl. 20.53)

Jeg har også modtaget denne besked fra hende:

Hej Simone, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i Nigeria hun var udstationeret der i sidste uge. Jeg ønsker denne pakke til at være hendes fødselsdag gave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Belarus for en virksomhed formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk, at det er nemt at købe og skib i hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu, er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave, før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer deres din praktiske svar, så jeg kan lave min betaling for dig at sende den til min datter.

Med venlig hilsen
Jane Blessing.

- Jeg kan dog ikke se hvad hun kan de oplysninger til udover at overføre mig pengene
?

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 10. december, 2011 · kl. 20.09)

Svar til Simonemaria:

-ock jo, det er kun starten.
jeg har fået præcis samme tekst med forskellige pigenavne (er som regel drenge i teenage-alderen) under mange år nu og de bruges af mange forskellige fra Nigeria. De vil have penge til både det ene og andet jo mere man involverer sig. hvis man vil give disse svindlere "u-landshjælp" ved at lade dem svindle er det da i orden. Men de er rene psykopater dem der skriver disse ting. De fortjener intet. jeg har gået i dialog med en og blev kun viklet ind i mere og mere - det er intelligente psykopater og til sidst må man bare afbryde.
mvh jj

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 16. december, 2011 · kl. 23.09)

Hun har også haft skrevet på min x10 i dag - skrev bare "Kiss my ass you fake" her på G%G...

Havde også noget til salg for œ års tid siden, og der var der også en som bød på det - vidste godt at det var fake, men tog alligevel friheden og gik i dialog med fjolset bare for at se hvor langt de ville køre den ud, og de er godt nok villige til at bruge lidt tid på at se om de kan få snydt folk - tror jeg skrev 10-15 mails med vedkommende hvor de bliver ved med at skrive om paypal igen og igen - de fatter åbenbart ikke, at de bare lige skal sætte pengene ind på konto nummer det og det før man vil sende noget til dem.

Havde en kammerat for 1 år siden som var ååååhhh så glad for at der var en fra nigeria som ville købe hans gamle bærbare (rimelig ny igen) og han faldt i med begge ben - han fik så kontaktet PDK ret hurtigt og det endte med at hans pc IKKE kom til nigeria, men tilbage i en ret så dårlig forfatning - han skulle give ca 700 for at få den igen - så han valgte bare at sige til PDK, at de kunne skrotte den sådan som indpakningen så ud... (smadret totalt)
Behøver jeg sige, at jeg fortalte ham at det var fusk i det øjeblik han fortalte mig om hans vidunderlige salg, og han kontaktede PDK dagen efter - han var godt nok træt af at være hoppet i fælden og han gør det aldrig mere

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 16. december, 2011 · kl. 23.28)

men hvad kan gå galt hvis hun overfører pengene til en før man sender pakken ?
er nemlig selv ved at handle med hende, men hun har kun fået regnr. og kontonr. så kan der vel ikke ske noget ved det ?
men som sagt hvis hun overfører pengene til mig før jeg sender ?

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 19. december, 2011 · kl. 22.28)

Gør det endelig ikke Katrii...

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 19. december, 2011 · kl. 22.56)

Svar til Simonemaria:
hejsa.
har fået nøjagtig samme mail fra hende. dog bare med dba.. og faldt i med begge ben.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 28. december, 2011 · kl. 22.19)

Jeg har fået nøjagtig samme mail, bare med et andet navn og med Færøerne og dba.dk.
Jeg har givet kontonr. Men det kan han/hun jo ikke bruge til noget. Jeg synes godt nok også det lød lidt mærkeligt.

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  4. januar, 2012 · kl. 12.40)

Svar til katrii:
Hej
Der er nogle som spørger, hva de kan bruge jeres konto nummer til, udover at sende penge.
Ikke noget særligt.
Men jeg har talt med min bankdame, som fortalte hvis de overfører pengene, og de så har modtaget varen, så trækker de pengene tilbage igen, med den begrundelse at der er tale om en fejl eller ingen dækning. jeg hader dem, de svin

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 10. januar, 2012 · kl. 13.21)

Jeg får sms'er fra dem.
Afsender er Hello
og teksten er på engelsk og altid med en email adresse jeg skal skrive til.
Sletter dem med det samme.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 10. januar, 2012 · kl. 13.37)

hvorfor da slette, lad da bare hvær med at svare.
får da tit mail fra dem, ignorer dem da bare.

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 20. januar, 2012 · kl. 17.32)

Svar til brian666:
kan altså ikke forstå hvis de kan trække dem tilbage igen jeg har selv lige overført penge til en men min vare kom ikke så nu har han lovet at sætte dem tilbage igen ( det må vi så se om det sker) men jeg kan ikke selv føre dem tilbage min bank kan heller ikke ..

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 20. januar, 2012 · kl. 18.20)

Svar til l_alle_dj:
hej
jeg fik fra en der hed Camilla blessing, det er nok den sammen person

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 23. januar, 2012 · kl. 19.50)

Jeg har fået samme mail:

Hej, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg
ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at
fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et
landbrugsprojekt i Nigeria hun var udstationeret der i sidste uge. Jeg
ønsker denne pakke til at være hendes fødselsdag gave. Jeg er en
amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Færøerne for en
virksomhed formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk, at det er
nemt at købe og skib i hele verden, så jeg vil gøre betaling via
bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu, er disse oplysninger
til at sætte mig foretage betalingen i dag. Jeg vil virkelig sætte
pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark,
fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende
til at modtage denne gave, før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer Deres din praktiske svar, så jeg kan lave min betaling
for dig at sende den til min datter.

Med venlig hilsen
Anne Favour.

Her kalder hun sig dog Anne Favour.. synes det er helt utroligt..

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: