Trabant P601. 2-Takt

Trabant P601. 2-Takt

36.000 kr.

Hej alle, jeg har denne dejlige Trabant som jeg ønsker at sælge. Trabant P601. Motor : 600 Cc 2-takt. 77.000 KM ifølge speedometer. Årgang 28/1-1983. Med Anhængertræk Bilen er veteran registreret, så den er billig i vægtafgift og forsikring. Den holder syn et par år endnu. Gammel klassiker med sjov 2 - Takts lyd, som starter nemt og køre. Super sjov bil, som tiltrækker massere af opmærksomhed og smil på vejen. Af ekstra udstyr / gejl kan nævnes : - Stålfælge som er svejst bredere. Dækstørrelse 165/55R13 Sommerdæk med næsten nyt mønster. - Der er monteret tagbøjler på bilen som den er nu. Der medfølger et par kufferter, som ligger i bagagerum. - Der er monteret et lille anlæg i bilen, med Bluetooth radio. - Den har før kørt med 4 stk fjernlygter på kofangeren, de medfølger og ligger i bagagerum. - Tågelygte samt baklygte monteret på bagkofanger. Den har et lidt patineret look udvendig som man kan se, indvendig står den med en komplet og rimelig fin kabine. Sæder kunne dog godt trænge til en hurtig rens. Obs, billeder er friske og taget efter vinteropbevaring, så den er lidt støvet. Pris 36000. kr Den befinder sig i Haslev på Sjælland Har du nogle spørgsmål så skriv endelig. Vh Martin :)

Haslev·i går

Ny
Trabant var en bil, der blev designet og bygget af det østtyske firma HQM Sachsenring GmbH. Det var den mest almindelige bil i Østtyskland og en af de mest almindelige biler i verden. Trabant er en lille, to-dørs bil med en luftkølet 544cc-motor. Motoren er monteret bag på det forhjulstrukne layout. Den har ingen gearkasse - den kan kun startes ved hjælp af et håndtag monteret på siden, som bevæger sig op og ned alt efter, om der er brug for bakgear eller fremadkørsel. trabant var fremstillet af plastik, hvilket betød, at den var meget let og billig at fremstille. Bilen er ikke særlig hurtig eller komfortabel, men den er bemærkelsesværdigt brændstoføkonomisk. Den kan køre op til 400 km på en tank brændstof - ca. tre gange så meget som en gennemsnitlig ny bil i dag. Trabant havde en række ulemper: motoren larmede, affjedringssystemet havde ingen støddæmpere, der var ingen sikkerhedsseler i nogle modeller, og nogle østtyskere fandt ud af, at de ikke kunne få reservedele til deres biler, når de havde brug for dem.