Supersej MG Maestro 2,0 Efi

Supersej MG Maestro 2,0 Efi

59.999 kr.

Racing green MG Maestro efi 2,0 med en fantastisk lyd. Nyd denne meget sjældne klassiske 80'er bil med det sporty look og hurtige optræk. Bilen er registreret som veteranbil og skal først synes i 2028. Derefter hvert 8. år. Bilen har 4 døre og bagklap. Der er splitbagsæder - som kan lægges ned. Der er anhængertræk og bilen må trække 1.000 kg på krogen. Bilen kører ca. 15 km / liter benzin. Der medfølger extra turbo motor og diverse reservedele

Hirtshals·1. mar.

MG Maestro var en lille familiebil, der blev produceret af British Leyland fra 1982 til 1995. Den blev også kaldt Rover Maestro. Bilen blev samlet i Oxford i England, Varna i Bulgarien og Qingdao i Kina. Den blev designet af Ian Beech og David Bache. MG Maestro havde en 1, 3 liters I4-motor fra A-serien eller en 1, 6 liters I4-motor fra R-serien. Den havde en 5-trins manuel gearkasse og en akselafstand på 2. 510 mm. Bilens længde var 4. 050 mm og bredden var 1. 690 mm (ekskl. spejle). bilens højde var 1. 400 mm. MG Maestro havde en luftmodstandskoefficient på 0, 37, og dens vægt var 935 kg. Et facelift i 1989 tilføjede nye blinklys under forlygterne og et revideret bagagerumsdæksel med en integreret bagspoiler. En cabrioletversion, kendt som Vanden Plas Maestro Spyder, blev sat til salg i oktober 1991, men der blev kun bygget 124 cabrioleter, inden produktionen ophørte i 1993.