Postnr/By

Fx 5000, Odense

Radiusfra hvor du bor

Byer

Områder

Lande


    323i

    Filtrér

    Beskrivelse Postnummer Opdateret Pris (kr.) Favorit
    Vanvittig flot bil med masser af udstyr
    I dag 58.000,-
    Bmw
    d. 04.12 33.000,-
    Fejl og rust fri e46 323i
    d. 03.12 37.000,-
    Super flot og ekstrem skarp prins
    d. 28.11 49.000,-
    BMW Cabriolet med Hardtop
    d. 23.11 115.000,-
    Byttes
    BMW E46 323i MEGET VELHOLDT
    d. 17.11 28.900,-
    Original E30 323i 2d (tidl.diplomatvogn)
    Original E30 323i 2d (tidl.diplomatvogn), modelårg. 1984, Benzin, BMW 323i, 2,3, 2 døre, Grå, Km 260952, Aut., FAST PRIS - INGEN BYTTE Renoveringsprojekt! Det er en original 323i med automatgear. Der er meget langt i mellem E30 323i’ere den dag i dag. Automatgearet kan naturligvis bygges om til manuelt. Der skal laves meget rust i den – RIGTIG MEGET! Den er helt væk i begge paneler og bagskærme og har også flere andre steder og helt sikkert også i bunden, så regn ikke med en hurtig omgang rustarbejde. Bilen står helt original og komplet, men der er selvfølgelig dele, som skal udskiftes. Bilen har stået stille siden 2009, den har dog stået indenfor i alle årene. Tidl. Reg.nr: XP 24 802 Lidt historik på bilen: Bilen blev solgt fra ny i 1984 ved Autoriseret BMW forhandler Niels Wilke Biler A/S i Herfølge. Bilen er en original 323i, født med automatgear og står den dag i dag stadig med begge dele (både motor og gearkasse) som den er født med. Jeg er den 4. ejer af den. Bilen har altid kørt i Danmark og været dansk, men der blev først betalt dansk registreringsafgift af den i 1991. De første nummerplader den kørte med var blå diplomatplader, da første ejer af bilen var en kvindelig diplomat - dermed også den sene betaling af dansk registreringsafgift, da diplomater kører i afgiftsfrie biler. Hvorfor der så er blevet betalt afgift i juni 1991, er der lidt tvivl om, men måske har kvinden mistet sin diplomatpost og derfor været nødt til at betale afgiften. Hun var nemlig ejer af bilen frem til omkring årtusindeskiftet. På daværende tidspunkt havde bilen kørt ca. 170.000 km, hvor en mekaniker købte og renoverede den, hvilket også omfattede en hellakering i 2003. Senere i 2003 blev bilen igen handlet (ved 211.000 km) og kørte derefter frem til 2005, hvor 3. ejer tog ud og rejse i et år. I 2006 kom den på plader igen (XP24802), blev synet sidste gang i 2007 og kørte så frem til næste syn i 2009 hvor jeg købte den (260.000 km). Der er fuld servicebog på bilen fra 1984 (0 km) - 2003 (211.000 km) og er hovedsageligt serviceret på Autoriserede BMW værksteder FAST PRIS - INGEN BYTTE
    d. 28.10 20.000,-