2/19 Alfa Giulia 2,2D Edizione 180Aut  Km39000

2/19 Alfa Giulia 2,2D Edizione 180Aut Km39000

Byttes 359.900 kr.

Giulia 2,2D Edizione 180Aut AE, årg.2/2019, km kun 30000, Monte Carlo Bluemetallic, 1 privat ejer, m.udstyrspakker Convenience, klima og assistent. Adaptiv fartpilot, nødbremsesystem, varmedæmpende forrude, nøglefri adgang og start, udv.lys i dørhåndtag, indstigningslys, P-sensor for og bag +bakkamera, 8,8" skærm m.navigation,7" TFT skærm i instrumenthus, DAB radio, lys-og regnsensor, læderrat m.multifunktion, bluetooth, højdejusterbare forsæder, sædevarme for, køl i handskerum, 2zone klima, extra opbevaringsrum til v. for rat, linjevogter, nødbremsesystem, 4xelruder, elspejle m.varme, tonede ruder, aft.træk, 17"alu, 16" nye aluvinterhjul(originale), speciel undervognsbehandling m. støjdæmpning af hjulkasser, delvis adskilt for effektiv behandling(fotoserie haves), lakforsegling, 8trins gear, bilen står 99% som fabriksny bil, altid stået i tør og isoleret garage, kun brugt til langture hovedsageligt om sommeren, da mindre benzinbil benyttes daglig. Tandremssæt incl vandpumpe monteret 9/2023. Evt. billigere bil i bytte, billig finansiering tilbydes. Nypris idag m.udstyr ca kr700000,- Kom og bese den på lift, Helt unik fin stand. Ring gerne 40531078

Saltum·8. sep. 2023

Alfa Romeo Giulia var en stor familiebil, der blev produceret af Alfa Romeo mellem 1962 og 1978. Den blev designet af Giuseppe Scarnati og blev samlet på Portello-fabrikken i Milano, Italien, mellem 1962 og 1965, på Arese-fabrikken nær Milano fra 1965 til 1978 og også i Setúbal, Portugal (Movauto) fra 1968 til 1978. Der blev i alt bygget 717. 031 Giulia'er. Giulia'en var oprindeligt udstyret med en 1, 3-liters Twin Cam-motor med to Weber-forgassere. Denne blev senere forøget til 1, 6-liters. I 1968 blev en Perkins 1, 8-liters dieselmotor tilgængelig. Den fire-trins manuelle gearkasse var usædvanlig, idet den havde et "crash"-gear til hurtig styring i nedkørsel. Bilen var tilgængelig som sedan, stationcar og coupé. Giulia Super, der blev lanceret i 1965 med 1, 6-liters motoren, blev markedsført som en opskaleret version af den grundlæggende Giulia. 1600 TI erstattede den oprindelige Twin Cam-model i 1966 med en Tipo 105/115A 3-liters motor, der producerede (SAE brutto).